Nå er jo jeg litt nøøb selv på dette området. Jeg har nylig (den siste uken) fått teken på 360 mute selv. Det jeg har konkludert med så langt er at jeg må:1. velge et hopp med nok luft (siden minst en ski peker ned) Også synes mange det er lettere å rotere på kickere enn på slake hopp. Det vil jeg si er opp til deg. 2. Preloade litt mer med "motsatt hånd" i forhold til rotasjonsretning. (Skal du med klokka må venstre hånd preloade) 3. Være nøye med brede bein inn mot hoppet.4. Være nøye med at du samler og trekker beina opp samtidig som at du krysser skia. 5. Se den veien du roterer (eks følge den strake armen din hvis du "styler") Med andre ord, IKKE se på grabben, det er en klassisk "rotasjonskiller"6. Grabbe "blind" på mute grabben. Bare føle seg frem, så treffer du sikkert bra på andre til fjerde forsøk. Og da er den der, ingen grunn til å se etter skia. 7. Bare for å stresse det igjen, se i rotasjonretningen og spot landinga. Da er du rundt uten stress 
Skal du gå for TG bør du nok se etter grabben. Jeg har ikke prøvd den selv enda, men ser for meg at du må grabbe samme vei som du roterer. Understreker her at jeg ikke har prøvd 360 TG selv så jeg burde vel egentlig bare la det ligge..