Icelantic Da
|
Veteran
|
OP
Veteran
etter å ha knekt, bøyd og sprukket mine ninthwardski, trenger jeg nye ski til parkbruk.. lest litt om Icelantic ski, og Da'Nollie ser ut som en utrolig god parkski.derfor lurer jeg på: -hvor får jeg kjøpt denne på nett i norge? helst pakketilbud med binding.-er det noen i det hele tatt her inne som har disse skiene og kan dele noen erfaringer?  står vel egentlig mellom denne og Völkl Wall.forresten; skal mest sannsynlig kun brukes til park, driter i hvordan den er i pudder(skal trolig kjøpe pudderski før neste sesong):wink
|
|
|
 fuck
|
Veteran
|
OP
Veteran
tittelen skulle selvfølgelig være Icelantic Da'Nollie
|
|
|
 Re: Icelantic Da
|
Fersking
|
Fersking
Det merket er nok ikke så veldig utbrdt i Norge ennå, så jeg tror det blir vankskelig å finne et pakketilbud. På Icelantic sine sider har de en dealer locator. I følge den er det bare Ximco, et firma i sandefjord som importerer det. De har en webshop [url=http://www.ximco.no/butikk/produkt_vis_detail.php?id=23Her[/url] selger de i hvert fll skien. Vet ikke om de selger bindinger og, men vil nok tro at du kan få et pakketilbud hvis du tar kontakt.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Snakk med Icelanticboards eller hva han nå heter Hodlekve. Du finner han på innlegget "ungdom under 20 år" :wink
|
|
|
|
Veteran
|
OP
Veteran
Sitat Snowmaster:Snakk med Icelanticboards eller hva han nå heter Hodlekve. Du finner han på innlegget "ungdom under 20 år" :wink ja, vet, tenkte jeg skulle gjøre det.. ja, tror det kan være vanskelig å finne et pakketilbud, men viss jeg ikke finner det tviler jeg på at jeg kjøper icelantic. bindinger er så vilt dyrt:surprisedkan eventuelt skru over de godt brukte jesterne mine, men egentlig ganske keen på noen nye..
|
|
|
|
|
|
 jaja
|
Veteran
|
OP
Veteran
da ble det Icelantic Da'Nollie på meg:)er med på det ungdomsteamet og.. gleder meg sykt til å få testa skiene:grin
|
|
|
 prosenter
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat [hodlekve]:da ble det Icelantic Da'Nollie på meg:)er med på det ungdomsteamet og.. gleder meg sykt til å få testa skiene:grin <p></p> fikk du de 50prosenta da? siden du er medlem av den gruppa?:wink
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Er med på teamet jeg å Da`nollie er de beste skia jeg har hatt i hverfall. syykt digge grin Det er bare å glede seg til å prøve de:grin tviler på at du blir skuffa!
|
|
|
|
Veteran
|
OP
Veteran
Sitat Jibber_92:Er med på teamet jeg å Da`nollie er de beste skia jeg har hatt i hverfall. syykt digge grinDet er bare å glede seg til å prøve de:grin tviler på at du blir skuffa! driitfett da:D har du vært på teamet lenge eller?
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
leita etter spons i starten av sessongen så jeg fikk vel skia rett etter jul tror jeg:grin
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Hvordan ble dere med i det teamet a?
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat Jonasthejibber:Hvordan ble dere med i det teamet a? snakk med brukeren Icelanticboards
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Har gjort det men har egentlig ikke fått noe ånkli svar:frown
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat Jonasthejibber:Har gjort det men har egentlig ikke fått noe ånkli svar:frown det var samma her, men fikk nei til slutt, skjønte vel egentlig det, for jeg tror de velger de beste, hvis noen gode, og noen ikke så gode søker.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Hva gjør jeg for å bli med?
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
Du kan jo sende en promo eller skrive en skikkelig mail...tror det skal hjelpe + bytt bilde:Dikke frekt ment men ser ikke akkurat pro ut, samme til han over snowmaster eller hva han heter...
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
...foresten, har dere sponsoravtale med icelantic?er det en bra sponsoravtale isåfall?lurer litt på om jeg skal sende inn en promo og ta knotakt med han duden, har ikke sponsor selv enda.
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Du kan vel ikke dømme hvor gode noen er på ski ut i fra et profil bilde!!?!? Det var egentlig en ufin kommentar, det er min også så jeg skal klappe igjen... Men tror det vil hjelpe deg å opptre profesjonelt, altså sende en skikkelig mail med et par klipp om du har. Vanskelig å si hvilket nivå det var her, men siden han som importerte ski til Norge legger ut en forespørsel på friflyt.no så vil jeg vel tro at han vil ha mest mulig henvendelser? eller i alle fall en god del siden han ikke spør etter noe mer enn under 20 år og skiglede (noe jeg håper alle på friflyt har, dvs. Ski og brett osv:))
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat omocos:Du kan jo sende en promo eller skrive en skikkelig mail...tror det skal hjelpe + bytt bilde:Dikke frekt ment men ser ikke akkurat pro ut, samme til han over snowmaster eller hva han heter... Bildet mitt, er det fineste bildet jeg hat fått tatt (ikke så mange som gidder og ta bilder, så det er som regel jeg som gjør det), men langt fra det beste jeg tar. Der har det vært en truckdriver, altså ikke så mye å skryte av, når man tar en middelmådig 360 mute.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat omocos:...foresten, har dere sponsoravtale med icelantic?er det en bra sponsoravtale isåfall?lurer litt på om jeg skal sende inn en promo og ta knotakt med han duden, har ikke sponsor selv enda. Man får bare 50% rabatt på skiene, og en pakke med voks, t-skjorte og stickers gratis tror jeg.
|
|
|
|
Veteran
|
OP
Veteran
Ja, er ikke fullspons, "bare" 50%.Kan og nevne at skiene er jævlig gode.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Men hvis det er delvis spons, eller 50% avslag, så kan vi ikke høre din mening om skiene hodekve, den er da ikke fullstendig objektiv lenger:razzNeida, sikkert gode ski, skal jeg nye i år og jeg hører mye positivt så vil helt sikkert vurdere de...!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
jeg har også denne avtalen på meg.. har ikke bestemt 100% for skiene enda, men tror jeg går for Da'Nollie! de virker sykt bra!
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Gratz... Men jeg har et spørsmål: deler de ski ut "i hytt og pine"?, misforstå meg rett! Eller er dere som er så heldige som her fått tilbudet super sattsene "utøvere"?
|
|
|
 ..
|
Fersking
|
Fersking
De deler nok ut "spons" til folk som de tror vi bidra positivt til merket, på en eller annen måte. Trenger ikke å være dritgo, men med litt evne til å vise igjen i bakken og på bilder, eller med genuin skiglede, så kommer man nok langt. Virker som at det er tankegangen til Icelantic, og jeg liker den. Er selv på teamet forresten. Så hei på dere kjære team-bros.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Bra at merker ikke bare satser på vill drapåvilje, eller galskap og heller skaper et merke som assosieres med hygge!
|
|
|
|
|