Re: Når dør jibbing ut?
|
Entusiast
|
Entusiast
Her har vi tydeligvis funnet "The Missing Link" ifølge Darwin evolusjonsteori.Det er når jeg leser dette at jeg ikke er fullt så stolt over å faktisk ha egen profil her inne på friflyt. Til alle dere som støtter innlegget til trådstarter, se dere rundt, hva er det som holder skisportet i vekst nå? idioti, www.epicski.com, her er det mye snadder for dere som er fanget i fortiden. Ha en fin alderdom!
|
|
|
 Nærtagende?
|
Avhengig
|
Avhengig
Sitat Håkon Barane:Her har vi tydeligvis funnet "The Missing Link" ifølge Darwin evolusjonsteori.Det er når jeg leser dette at jeg ikke er fullt så stolt over å faktisk ha egen profil her inne på friflyt.Til alle dere som støtter innlegget til trådstarter, se dere rundt, hva er det som holder skisportet i vekst nå?idioti, www.epicski.com, her er det mye snadder for dere som er fanget i fortiden. Ha en fin alderdom! Wow, jeg blir litt overrasket over hvor sutrete og nærtagende mange av dere jibbere blir når noen spøker litt med dere! Tåler dere ikke såpass?! En liten spøk er nok til at dere tilter helt? Dere som blir så forbanna pga av denne tråden, det er særlig ETT TV-program dere ikke må se på, og det er Torsdagsklubben. Der er det masse ironi, sarkasme, og røff/små-slem humor. Ikke noe for dere. Dere kommer til å ligge i fosterstilling og gråte. Og du, Håkon, du får det til å høres ut som om jibberne er de eneste som driver skisporten fremover i utvikling... Som du sier: "Hvem er det som holder skiporten i vekst?" Du sikter jo til jibberne, og ingen andre... Hvilket er bullshit! Jada, dere gjør en kul greie (bortsett fra gangsta/hip-hop-gimmick'en med enorme klær) men dere holder ikke skisporten noe utpreget mer i vekst enn racing-kjørere. Gutta som kjører fort på ski i spandexdrakter, har ikke det kule image som dere har. Men når norske gutter og jenter begynner å kjøre på ski, tror du VIRKELIG at navn som Kjetil Andre Aamodt og Aksel Lund Svindal står for mindre inspirasjon enn PK Hunder og Andreas Håtveit? I så fall, da bør du ta en skikkelig reality check...!
|
|
|
 Syklubb!
|
Fersking
|
Fersking
skal dere stifte en jævla syklubb eller? kom dere ut på ski!!!!!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Hei, jibbere? Dere er sjukt rå på ski! Flow og kontroll er helt vill! Men stilen? Jaja... Men føkkit. Det er viktig med avvik fra normen.
|
|
|
 Skikjørernes syklubb
|
Avhengig
|
Avhengig
Sitat Ra$mu$:skal dere stifte en jævla syklubb eller?kom dere ut på ski!!!!! Oi da, et innlegg av typen som går igjen på så og si alle debatter på Dagbladet og VG sine nettsider: "Denne saken/artikkelen/debatten er jævlig teit!" (Men ikke mer teit at noen må bruke tid på å kommentere) Så, Ra$mu$, velkommen til syklubben! :cool
|
|
|
 Urban
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
Noen som bruker urbandictionary.com? (eller er det bare gamliser som meg som trenger å forstå hva kidsa sier?) En Jibber er: 1. A rolled marijuana cigarette"Hey let me have a hit off that jibber you rolled.." 2. A freeskiier that hits rails and jumpsYo that jibber just hit that sick S-rail. 3. A Jibber is a person who cunningly acquires an item or object they require for personal use without the exchange of cash, cards or cheque. A Jibber could also artfully 'dodge' train, taxi and bus fares.Dan; i had to get the train to London the other day but had no wonga on me, anyway i managed to jib my way there.... Dave; nice one you Jibber!!!!! ELLER SOM JEG TROR, EN BLANDING AV ALLE 3  Peace out!
|
|
|
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
Denne tråden burde vert sperra for leeenge siden. La folk få bruke det de vil og vis du ikke har noe å positivt å si, så ikke si noe. Viss folk bruker store klær og ikke er så dyktige, så har det noe å si? Er vell ikke sånn at du må kle deg etter hvor flink du er? Det er jo ikke løye jibberne blir litt sure når folk skriver så unødvendige og dumme innlegg for å disse de. Er det noen som er barnslie her, er det helt klart trådstarter. Du må ha for mye fritid.
|
|
|
 "Dumme" meninger
|
Avhengig
|
Avhengig
Sitat Jostein-:Denne tråden burde vert sperra for leeenge siden. La folk få bruke det de vil og vis du ikke har noe å positivt å si, så ikke si noe. Viss folk bruker store klær og ikke er så dyktige, så har det noe å si? Er vell ikke sånn at du må kle deg etter hvor flink du er? Det er jo ikke løye jibberne blir litt sure når folk skriver så unødvendige og dumme innlegg for å disse de. Er det noen som er barnslie her, er det helt klart trådstarter. Du må ha for mye fritid. Hvis jeg forstår deg riktig, Jostein, så burde "dumme" meninger bli sensurert? Hvis da, som f.eks i denne tråden, en som synes at jibberne ser teite ut med sine store klær, ønsker å få ytret sin mening om dette, så skal han ikke få lov? Hvem bestemmer da hvilke meninger som må få lov til å bli hørt, og hvem som må bli stilnet? I den store sammenhengen, så kan du sikkert forestille deg hvordan det vil være å leve i et samfunn, hvor kun visse meninger er godtatt, og andre blir slått ned på. Og hva angår det du hevder med "hvis du ikke har noe positivt å si, så ikke si noe"? Lever du i Kardemomme By??? Debatt rundt ulike syn på ulike saker, er jo nettopp det som gjør et fritt, demokratisk samfunn så flott å leve i! Ytringsfrihet, kalles det å kunne si hva man mener! Men du vil ha det vekk?? :surprised Utrolig tankeløst og naivt, vil jeg kalle innlegget ditt. Denne tråden burde IKKE bli sperret bare fordi du, Jostein, eller noen jibbere ikke tåler kritiske skråblikk.
|
|
|
 Kritikk?
|
Entusiast
|
Entusiast
Hvis jeg hadde laga en tråd om at jeg var lei av freeridere som kjørte i for strame klær, og er helt idioter som går opp i fjellet og utsetter andre og seg selv for snøras eller ikke kan stå på ski bare fordi de svinger litt i pudder, så hadde ikke noen av dere sett på det som kritikk. Dette er ikke ting jeg mener, siden jeg liker og stå freeride selv. Også en ting til, hvorfor lage en tråd der han skal ytre sine meninger, der han rett og slett bruker mest tid på å klage på klærne, så klager han til og med på at jibbere ikke kan stå på ski. blablabla, begynner å bli lei tråden, men dukker alltid opp noe nytt som frister og svare på !
|
|
|
 Bra tråd!
|
Entusiast
|
Entusiast
Hvorfor være seriøse hele tiden, dessuten er det jo tyrlig å se at mange folk sitter hjemme og er syke: utrolig mange hits på en dag: Gratulerer med den bragden "Bare Stian". Og, grunnen til at folk tenner på pluggene? Hmm, stolthet og at det kanskje er et spor av noen sannhater rundtomkring? - Gigantiske hettegenserer som når deg til knærne ér ikke praktisk, men steike jeg er glad i de likevel. Og at det finnes mange jibbere som hadde hatt godt av å kjøre et annet sted enn bare "til mast nr 4" er også sant, hvis de vil bli bedre på ski. Men hvem bryr seg, vi leker oss nå uansett!
|
|
|
|
Medlem
|
Medlem
bare inse det "frikjørere" at dere taper diskusjonen, vedder nøttene mine på at dere frikjørere hadde vært like kritiske som oss "jibbere" hvis tråden hadde hett "når dør frikjøring ut?".....og dere hadde heller ikke trodd det var ironisk, og dere snakker om at det er så mange jibbere som bryr seg mer om klesstil enn ferdigheter...for å si det sånn, det finnes mange av dem i din aldersgruppe også (bare stian, tb77 osv)..kanskje dere er en av dem? menmen
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat A.B.Amble:wow, korrekturbehov: tyrlig = utrolig.. Og ikke: "noen sannhater rundtomkring?", men "sannheter"... Og for å støtte begge sider: Mange av de beste storfjellskjørerne i dag har jibbebakgrunn, og mange av de beste jibberene har racing eller kulekjøringsbakgrunn!
|
|
|
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat tb77:Hvem bestemmer da hvilke meninger som må få lov til å bli hørt, og hvem som må bli stilnet? moderatorene selvsagt.. daahaaaaog en saklig ting til;hater at du, tb77, må skrive så utrolig lange saklige innlegg der et poeng kommer fram, mens resten av de 20 setningene bygger på det ene poenget.. og at du må trykke enter to ganger etter hvert punktum. men angående tråden:):er det noe mer vi er uenige om? at jibbere er mer hårsåre enn resten av befolkningen? neppe
|
|
|
 forresten
|
Veteran
|
Veteran
når skal denne tråden dø ut?
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat Hysa:<blockquote><p>Sitat Kenntha:Dette var en typisk uttalelse fra en typisk "FRIFLYTSKIKJØRER". </p> He he, bra kommentar! </blockquote> Det var det. Kommentaren der eier hele den "diskusjonen" her ihvertfall, he he..
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat erik j.:<blockquote> <p>Sitat Hysa:<blockquote><p>Sitat Kenntha:Dette var en typisk uttalelse fra en typisk "FRIFLYTSKIKJØRER". </p> He he, bra kommentar! </blockquote></p> Det var det. Kommentaren der eier hele den "diskusjonen" her ihvertfall, he he.. </blockquote>Nei?kunne slått til med ein mordivits men eg ska stao øve da. Men! Pent innlegg det skal du ha. Trur desverre ikkje at du meina alt du seie.. Men kreativt!
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat Gurvin:kunne slått til med ein mordivits men eg ska stao øve da. haha, skal ta den jeg;)mordi(moren din) eier hele denne diskusjonen her:razz
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat [hodlekve]:når skal denne tråden dø ut? Den døde u, men sarter en kanskje igjen,
|
|
|
|
|
|
 jeeesus
|
Veteran
|
Veteran
Sitat Snowmaster:<blockquote><p>Sitat [hodlekve]:når skal denne tråden dø ut? </p> Den døde u, men sarter en kanskje igjen, </blockquote> hvorfor skriver du det? nå drar du jo den bare opp igjen! da har den jo ikke *dødd ut* lenger...omgomgomgomgomg
|
|
|
 hahaha
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
for det første sutreunger, dere sier jo faen meg det samme hele gjengen! Ok alle har skjønt hvorfor folk jibber osv, dere 40 andre trenger ikke gjenta det samme flerfoldige ganger, selvom dere forandrer et par ord sier dere alle det samme. ja jeg er jibber, stian er sikkert en ræv han, eller en kar med litt humor. Langrenn, alpin, you name it hadde sikkert eid han uten noe prob. Og du lolpatrol "tb77" ikke drit deg ut nok en gang a. ja faen har mer respekt for svindal en håtveit (som etter min mening har like spennende stil som personlighet, altså streit og kjedelig. Mute og tail grabs året rundt) Hvor mange tb77 tror du driver med jibbing i forhold til alpin? Jævlig mange fler = sannsynligvis en jevla mange fler som har jibbere som forbilde. Og ikke kom med noe om at alle andre som står i bakken har svindal og co som forbilde. Du hakke svindal som forbilde hvis du er 33 år og daffer ned en rød løype ass...
|
|
|
 nå
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
Hvis vi ser på det litt filosofisk...hvis denne tråden faktisk ikke ER død.... Jeg tør påstå, at når jibbing startet, kledde ingen seg som dagens jibbere. Da hadde man "normale" skiklær/snowboardklær, man begynt å trikse, så utviklet klesstilen seg sammen med triksene til det vi har i dag. Outrageous i begge ender. Således kan vi si at jibbing ikke er en revolusjon, men en evolusjon av snowboarding stilen. Det var skikjørere som syns snowboardere var kule og "tok den litt lenger". I starten, var inngang barrieren forholdsvis liten, alle eksperimenterte og det var ikke så streng kleskodeks. Men kunne "jibbe" uten å se ut som man skulle avbildes i ett skiblad. Man utviklet stilen sammen med "alle andre". Mens nå, er klesstilen så outrert at inngangs barrieren har blitt mye høyere. Triksene er sykere, klærene er galnere. For å passe inn i miljøet, må man se ut som en jibber. Men ser man ut som en jibber, men ikke kan triksene, blir man disset. Så hvis moren din kjøper fete klær, men du såvidt kan stå på ski. Hva da? Dette har jo om fordommer og holdninger å gjøre. Jeg har en antagelse om at fordi jibbing har blitt så ekstremt, vil tilsiget av nye jibbere bli mindre og jibbing utviklet seg til en sub-kultur av en sub-kultur. Kanskje ikke dø ut, men visne litt hen?
|
|
|
 hat vs sms
|
Avhengig
|
Avhengig
Sitat [hodlekve]:<blockquote><p>Sitat tb77:Hvem bestemmer da hvilke meninger som må få lov til å bli hørt, og hvem som må bli stilnet? </p> hater at du, tb77, må skrive så utrolig lange saklige innlegg der et poeng kommer fram, mens resten av de 20 setningene bygger på det ene poenget.. og at du må trykke enter to ganger etter hvert punktum. </blockquote> Har ikke fått svart på denne kommentaren, for har vært opptatt med jobb og kjøre ski...(Bjorli, Oppdal og Kvitfjell forrige helg) Men, min godeste hodlekve, så klart du synes det er hat at jeg skriver litt rundt mine meninger. Det er det som kalles oppbygging av argumentasjon. Jeg skjønner at kidsa med sitt pokkers sms-språk synes at dette er noe dritt! Det blir så mange lange setninger. Og setningene mine inneholder ikke engang ord som "LOL", "ROFL" og "PWNED"Naturligvis blir dere litt forvirret, når temperaturen i hjernebarken stiger og dere (vel, du i det minste) begynner å slite med å følge med. OG, når det attpåtil er et linjeskift i ny og ned, da er helvete løs! (I sms-meldinger det tross alt sjelden linjeskift!) Hadde jeg vært sms-fjortis, ville jeg sikkert hatet de som var i stand til å ytre seg på et normalt skriftspråk, jeg også. Så, du har min fulle forståelse! Og jeg beklager! La meg derfor, for å vise min sympati, bruke litt språk (kun til ære for deg) som jeg er sikker på at du forstår: STFU! :cool Hmmmm...sms-språk kan faktisk være ganske kult. Hvem vet, kanskje jeg til neste gang klarer å hente litt inspirasjon fra kidsa, og skrive innlegg hvor alle setningene er sammenhengende, uten linjeskift/avsnitt, punktum, eller komma...eller noe som likner på norsk tegnsetting? Det hadde eid episk! Skjønt...jeg ville ikke satt penger på det... :razz
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat Håkon Barane:Til alle dere som støtter innlegget til trådstarter, se dere rundt, hva er det som holder skisportet i vekst nå? <p></p> Mener du seriøst att kjørere som Seth Morrison, Sage Cattabriga-Alosa, Ian MacIntosh og Shane McConkey Ikke drar skisporten fremover nå?Hva med og komme ut av den lille boblen din som bare handler om jibbing en liten stund?
|
|
|
|
|
|
 ny her?
|
Veteran
|
Veteran
Sitat tb77:<blockquote> <p>Sitat [hodlekve]:<blockquote><p>Sitat tb77:Hvem bestemmer da hvilke meninger som må få lov til å bli hørt, og hvem som må bli stilnet? </p> hater at du, tb77, må skrive så utrolig lange saklige innlegg der et poeng kommer fram, mens resten av de 20 setningene bygger på det ene poenget.. og at du må trykke enter to ganger etter hvert punktum. </blockquote></p> Har ikke fått svart på denne kommentaren, for har vært opptatt med jobb og kjøre ski...(Bjorli, Oppdal og Kvitfjell forrige helg) Men, min godeste hodlekve, så klart du synes det er hat at jeg skriver litt rundt mine meninger. Det er det som kalles oppbygging av argumentasjon. Jeg skjønner at kidsa med sitt pokkers sms-språk synes at dette er noe dritt! Det blir så mange lange setninger. Og setningene mine inneholder ikke engang ord som "LOL", "ROFL" og "PWNED"Naturligvis blir dere litt forvirret, når temperaturen i hjernebarken stiger og dere (vel, du i det minste) begynner å slite med å følge med. OG, når det attpåtil er et linjeskift i ny og ned, da er helvete løs! (I sms-meldinger det tross alt sjelden linjeskift!) Hadde jeg vært sms-fjortis, ville jeg sikkert hatet de som var i stand til å ytre seg på et normalt skriftspråk, jeg også. Så, du har min fulle forståelse! Og jeg beklager! La meg derfor, for å vise min sympati, bruke litt språk (kun til ære for deg) som jeg er sikker på at du forstår: STFU! :cool Hmmmm...sms-språk kan faktisk være ganske kult. Hvem vet, kanskje jeg til neste gang klarer å hente litt inspirasjon fra kidsa, og skrive innlegg hvor alle setningene er sammenhengende, uten linjeskift/avsnitt, punktum, eller komma...eller noe som likner på norsk tegnsetting? Det hadde eid episk! Skjønt...jeg ville ikke satt penger på det... :razz </blockquote> lest noe av det jeg har skrevet før?ikke for å skryte på meg at jeg er mer intellektuell av resten av "kidsa" her, men jeg er ikke en av de som bruker det såkalte sms-språket ditt. forundrer meg ikke om jeg skriver mer saklig enn deg heller, for å si det sånn. det som irriterer meg er at bare måten du skriver på i hver bidige diskusjon. det er ikke meningen at man skal ha avsnitt etter hver jævla setning. og når det gjelder den "oppbyggende argumentasjonen din er den totalt overkill. men for all del; du får lov å skrive som du vil, men da må jeg og få lov å irritere meg over det i usaklige sammenheng.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat [hodlekve]:<blockquote> <p>Sitat tb77:<blockquote> <p>Sitat [hodlekve]:<blockquote><p>Sitat tb77:Hvem bestemmer da hvilke meninger som må få lov til å bli hørt, og hvem som må bli stilnet? </p> hater at du, tb77, må skrive så utrolig lange saklige innlegg der et poeng kommer fram, mens resten av de 20 setningene bygger på det ene poenget.. og at du må trykke enter to ganger etter hvert punktum. </blockquote></p> Har ikke fått svart på denne kommentaren, for har vært opptatt med jobb og kjøre ski...(Bjorli, Oppdal og Kvitfjell forrige helg) Men, min godeste hodlekve, så klart du synes det er hat at jeg skriver litt rundt mine meninger. Det er det som kalles oppbygging av argumentasjon. Jeg skjønner at kidsa med sitt pokkers sms-språk synes at dette er noe dritt! Det blir så mange lange setninger. Og setningene mine inneholder ikke engang ord som "LOL", "ROFL" og "PWNED"Naturligvis blir dere litt forvirret, når temperaturen i hjernebarken stiger og dere (vel, du i det minste) begynner å slite med å følge med. OG, når det attpåtil er et linjeskift i ny og ned, da er helvete løs! (I sms-meldinger det tross alt sjelden linjeskift!) Hadde jeg vært sms-fjortis, ville jeg sikkert hatet de som var i stand til å ytre seg på et normalt skriftspråk, jeg også. Så, du har min fulle forståelse! Og jeg beklager! La meg derfor, for å vise min sympati, bruke litt språk (kun til ære for deg) som jeg er sikker på at du forstår: STFU! :cool Hmmmm...sms-språk kan faktisk være ganske kult. Hvem vet, kanskje jeg til neste gang klarer å hente litt inspirasjon fra kidsa, og skrive innlegg hvor alle setningene er sammenhengende, uten linjeskift/avsnitt, punktum, eller komma...eller noe som likner på norsk tegnsetting? Det hadde eid episk! Skjønt...jeg ville ikke satt penger på det... :razz </blockquote></p> lest noe av det jeg har skrevet før?ikke for å skryte på meg at jeg er mer intellektuell av resten av "kidsa" her, men jeg er ikke en av de som bruker det såkalte sms-språket ditt. forundrer meg ikke om jeg skriver mer saklig enn deg heller, for å si det sånn. det som irriterer meg er at bare måten du skriver på i hver bidige diskusjon. det er ikke meningen at man skal ha avsnitt etter hver jævla setning. og når det gjelder den "oppbyggende argumentasjonen din er den totalt overkill. men for all del; du får lov å skrive som du vil, men da må jeg og få lov å irritere meg over det i usaklige sammenheng. </blockquote> OMG hodlekve, tnk inne i deg da, du trenger ikke å si meningen din gang på gang, vi vet du hater tb når han skrivver lange innlegg med mange avsnitt, han liker det. Jeg er lei av at du klager på det, jeg har sagt det en gang nemlig NÅ, jeg sier det ikke igjen, hverfall ikke i denne diskusjonen hvertfall
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Må bare si en ting, er faktisk helt konge at folk kan innvolvere seg å bli provosert på et diskusjonsforum på internett.. Slapp av, ta dere en øl. Så lenge folk har det morsomt på ski så er det vel det som er det viktige.. For å si det som Arne Næss: "Barna må få gi uttrykk forsine fantasier, uten å bli gjort narr av. Hele veien. Helt til det begynner å bli skadelig for andre, eller for dem selv." Sva Marga 
|
|
|
 Bare Stian har klart det
|
Medlem
|
Medlem
Denne lenken vil aldri dø. Jeg oppfatter at siste innlegg oppfordrer mindreårige til å drikke øl. Og nå lever det vel videre :wink
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat Snowmaster:OMG hodlekve, tnk inne i deg da, du trenger ikke å si meningen din gang på gang, vi vet du hater tb når han skrivver lange innlegg med mange avsnitt, han liker det. Jeg er lei av at du klager på det, jeg har sagt det en gang nemlig NÅ, jeg sier det ikke igjen, hverfall ikke i denne diskusjonen hvertfall skjer med deg da?:razz jeg har jo bare sagt at jeg misliker avsnittene hans en gang tidligere. i hele mitt liv faktisk:razz du trenger ikke benytte deg av dårlige muligheter til å skrive negativt om meg, bare pga av at jeg har sagt imot deg og dine meninger i andre diskusjoner. for du vet det er derfor du gjør det, sant?
|
|
|
 hva?
|
Medlem
|
Medlem
det krever faktisk en del kontroll for og ta en 720. vi ''jibbere'' har store klør fordi det er behagelig. men aner du hvor mye kropskontroll det skal til for og ta en backflip eller 900 you name it .de fleste jibberne kunne sikkert eid deg oppe i fjellet eller i slalåmsløypa
|
|
|
|
|
|
 skrivefeil
|
Medlem
|
Medlem
Sitat Dan|el:det krever faktisk en del kontroll for og ta en 720. vi ''jibbere'' har store klær fordi det er behagelig. men aner du hvor mye kropskontroll det skal til for og ta en backflip eller 900 you name it .de fleste jibberne kunne sikkert eid deg oppe i fjellet eller i slalåmsløypa
|
|
|
 Tenk positivt!
|
Fersking
|
Fersking
Det er vel ikkje overflod med uoppkøyrde lier i skianlegga rundt om. Var i skianlegget på Voss på onsdag. Snøen lava ned. Men jibbarane dreiv og skufla snø vekk for å finna hopp og rails. Jaja. Då fekk i alle fall eg ubegrensa med snø å spora opp! Best å ikkje lokka alle jibbarane ut av parken, då vert snart all laussnø oppspora før han har lagt seg.
|
|
|
 the end
|
Fersking
|
Fersking
Jeg står på ski fordi det er gøy, jeg synes både offpist og jibbing er moro, jeg gjør det ikke fordi andre gjør det, jeg gjør det fordi jeg elsker å utfordre meg selv og se hvor mye jeg kan klare. Hvorfor er det ikke fler jenter i sporten? Det lurer jeg også på. Men hvorfor skal vi lage et så stort skille mellom park-entusiastene og frikjørerne? Mange som driver med begge deler, alt handler om å stå på ski, ha det gøy med venner eller alene, og å skape glede. Handler ikke om noe annet. Så hva med å bare legge hele debatten død. Ski er for alle.
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
hahahahahah! dette er det mest episke som noen gang har skjedd på FF forumet:P
|
|
|
 bare stian
|
Entusiast
|
Entusiast
det du sier er bullshit. gå og lek i trafikken!!!
|
|
|
 Kommentar fra en 5 åring
|
Medlem
|
Medlem
Sjefskommentar fra min 5 år gamle datter sist vi var på ski: "Pappa, hvorfor har alle gutta boys altfor store bukser?"
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat HPK:Sjefskommentar fra min 5 år gamle datter sist vi var på ski: "Pappa, hvorfor har alle gutta boys altfor store bukser?" Det var hvertfall bra sagt. Syntes de fleste jibbere kjører litt overbaggye klær noen ganger.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat [hodlekve]:<blockquote><p>Sitat Snowmaster:OMG hodlekve, tnk inne i deg da, du trenger ikke å si meningen din gang på gang, vi vet du hater tb når han skrivver lange innlegg med mange avsnitt, han liker det. Jeg er lei av at du klager på det, jeg har sagt det en gang nemlig NÅ, jeg sier det ikke igjen, hverfall ikke i denne diskusjonen hvertfall </p> skjer med deg da?:razz jeg har jo bare sagt at jeg misliker avsnittene hans en gang tidligere. i hele mitt liv faktisk:razz du trenger ikke benytte deg av dårlige muligheter til å skrive negativt om meg, bare pga av at jeg har sagt imot deg og dine meninger i andre diskusjoner. for du vet det er derfor du gjør det, sant? </blockquote> Så rart at jeg har funnet det i flere diskusjoner da.
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat Snowmaster:Så rart at jeg har funnet det i flere diskusjoner da. haha, du kan ikke droppe det kan du:razzmen siden du første har begynt igjen, please gi meg eksempel på de diskusjonene du har "funnet" det i.. jeg har vertfall ikke skrevet en dritt om det tidligere. Sitat Snowmaster:Jeg er lei av at du klager på det, jeg har sagt det en gang nemlig NÅ, jeg sier det ikke igjen, hverfall ikke i denne diskusjonen hvertfall syns du sa du bare skulle si det en gang jeg.. og hvertfall ikke mer i denne diskusjonen:razz
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat [hodlekve]:<blockquote><p>Sitat Snowmaster:Så rart at jeg har funnet det i flere diskusjoner da. </p> haha, du kan ikke droppe det kan du:razzmen siden du første har begynt igjen, please gi meg eksempel på de diskusjonene du har "funnet" det i.. jeg har vertfall ikke skrevet en dritt om det tidligere. Sitat Snowmaster:Jeg er lei av at du klager på det, jeg har sagt det en gang nemlig NÅ, jeg sier det ikke igjen, hverfall ikke i denne diskusjonen hvertfall syns du sa du bare skulle si det en gang jeg.. og hvertfall ikke mer i denne diskusjonen:razz </blockquote> Kan dere ta dette på mail eller no?? begynner å bli litt lei av denne tråden.
|
|
|
|
|