Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 3 1 2 3
Tanner Hall tatt med narko (igjen)
#97218 14/12/2008 3:16 PM
d-link Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Tanner Hall og noen kompiser var å jibba på en skole visstnok da poletiet kom. Pga "tresspassing" kunne de vel ransake dem og fant marijuana på han. Han ble bøtlagt og fikk dra.

http://www.dailycamera.com/news/2008/dec/12/police-break-early-morning-skiers-new-vista-high/

Uansett, hva synes folk om en sånn fyr? Synes nå at det ganske teit at et forbilde for så mange driver med slikt. Er jo ikke første gangen han blir tatt heller. Greit at han er rå på ski osv. men han har tydeligvis flere gale verdier som ikke passer for et forbilde med innvirkning på så mange unge. Hva mener hans sponsorer om dette? typisk US and A dette, tenk deg oppstyret om han var norsk som hadde oppstått i Norge :P Godt vi har håtveit som har vett!

Re: Tanner Hall tatt med narko (igjen)
d-link #97219 14/12/2008 3:31 PM
Medlem
Medlem

Forstår ikke hva som er så galt med det. Bedre å røyke marihuana en å dra på grøftefylla som en del av de andre gjør syns nå jeg da..

d-link #97220 14/12/2008 4:00 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Dra til ett sted som har ett ski \ surf \ snowboard \ skate community og du vil alltid bli tilbudt marihuana \ hasj. I det hele tatt ville det vært mer overraskende om han ikke ble tatt.

d-link #97221 14/12/2008 4:17 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg mener at Tanner Hall burde ha rett til å velge livsstil på linje med hvem som helst i et fritt land.

At han må ta ansvar for å være i besittelse av et ulovlig stoff og betale bota si er rett og rimelig, men at han skulle måtte oppføre seg og leve på en bestemt måte fordi han tilfeldigvis er jævla god på ski og at mange ser opp til han som skikjører blir ikke riktig.

Tanner er tross alt betalt for å kjøre ski, og ikke for å være et forbilde.

Det hadde vært noe annet om han var lærer eller en annen rollefigur som faktisk er betalt for å spre gode holdninger.

.
d-link #97222 14/12/2008 4:29 PM
Avhengig
Avhengig

jepp, hvorfor skal man med en gang bli sett på som et forbilde bare fordi man er sykt mye bedre i noe enn andre!?

typisk mennesker, alltid å ville sammenligne seg med andre mennesker.

.
d-link #97223 14/12/2008 4:31 PM
Avhengig
Avhengig

....svakt

d-link #97224 14/12/2008 4:33 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Barnas holdninger er foreldrenes ansvar. Og om du spør hvor mange av de som har røykt hasj \ marihuana på ett eller annet tidspunkt blir ikke det at tannet tar seg en joint så spesielt allikevel. Om det er noen som bør ta ansvar så er det media. De har ingen god grunn til og publisere slike saker om noen som helst. Og sprer det villig til barn, unge og alle andre.

d-link #97225 14/12/2008 6:07 PM
Entusiast
Entusiast

Gi fyren fri tilgang på dop så sørger nok naturen selv for å rydde opp i rekkene.

Dumme uselvstendige lille undermåler av en unge...

Velvel! På den andre siden gjør sånt at jeg kan hovere over verdensmestere og glatt si at jeg er bedre enn sånne snilepikker, om ikke akkurat på ski. Det er jo positivt.

.
d-link #97226 14/12/2008 6:26 PM
Avhengig
Avhengig

ja du likte vel det.....

d-link #97227 14/12/2008 8:00 PM
Entusiast
Entusiast

syntes han skal gjøre som han vil. Han har som sagt ikke valgt å bli et så stort forbilde. Men han får penger av sponsorer for å fronte merke, det blir jo da sponsorenes valg... men tviler stekt på om Armada er så keen på å bli kvitt tanner hall laugh

d-link #97228 14/12/2008 8:54 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

synn for han!bryr meg ikke så mye, det får være hans problem. vis han er villig til å ta den sjangsen med å gå med narko i lomma så er det synn for han

d-link #97229 14/12/2008 9:05 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg synes han da burde blitt fratatt alt av sponsing. Når han ikke blir det, sender selskapene som sponser han ut et signal om at de ikke tar direkte avstand fra narkotika.

Det bør jo være på lik linje med en som får sparken på jobbe fordi han blir tatt i narkotikamisbruk.

Og om han vil eller ei. Når man er en så profilert person, som farter verden rundt for å promotere skinerker,klær,googgles osv. Vil han selvfølgelig fresmstå som et forbilde for unge og andre skifans.

ja, huff da..
d-link #97230 14/12/2008 9:47 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

1. Han ble ransaket fordi han luktet weed, ikke pga "tresspassing".2. Det står ingenting i teksten om at han "var på jobb".3. Er det ikke bare å velge seg et annet forbilde?Dersom man gikk fritiden til alle potensielle/nåværende idoler etter i sømmene, så tror jeg ikke det ble særlig mange attraktive personligheter igjen, dersom dette skulle kvalifisere til bøter, diskvalifikasjoner og tap av sponsorer. Offentlig rett har heldigvis ingenting med idrettens "regler" å gjøre. -selvfølgelig kan det ha en virkning på sikt, men jeg skulle tro at f.eks konemishandling, fyllekjøring+skadeverk og pedofili er ti hakk værre å bli tatt for, enn for å ha tatt seg en spliff på kvelden.

d-link #97231 14/12/2008 9:58 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

la han
d-link #97232 14/12/2008 10:32 PM
Medlem
Medlem

det får da være hans valg om han vill røyke marijuana!?!?? det hjelper ingenting hva vi sier her;) det er opp til han... ja kan være enig i at det er ett dårlig forbilde for folk som har han som forbilde.. men det kan i desverre gjøre noe for at han skal slutte!! det er helt opp til han.. han er jo en super skier! jeg digger han uansett om han går på dop eller ikke;) det tenker jeg ikke på i det hele tatt!!

d-link #97233 14/12/2008 10:45 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Burde muligens sies i tråden her, at hasj og marihuana ikke er uten bivirkninger. Korttidshukommelsen og konsentrasjonsevnen VIL svekkes. Og det er langt vanlig og oppleve psykoser. Det er ikke ufarlig, selv om det ikke er dødelig!

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5648&MainArea_5661=5648:0:15,2917:1:0:0:::0:0&MainLeft_5648=5544:52601::1:5647:14:::0:0" target="_blank"> Mer informasjon

For min del har jeg prøvd både hasj og marihuana, men merket faktisk ingen forskjell. Og har ingen interesse av og prøve noe mer. Men jeg tror absolutt alle før eller siden vil få tilbud om og prøve. Og jeg anbefaler ingen og prøve noe slags dop, spesielt ikke før man er minst 18-20.

Men det er ingen som har slått i hjel kona si i hasjrus, kan ikke si det samme om alkohol.

jeg,
d-link #97234 14/12/2008 10:58 PM
Medlem
Medlem

syntes egentlig at tanner hall sin livsstil ikke passer sammen med skikjøring. Og til de her som sier at han får styre sitt eget liv og at han ikke er en rollemodell osv, hvorfor flokker barn og unge seg rundt han da og gir seg ikke før de har fått autografer og pratet med han? Så på film for en stund siden hvor en unge svarte når tanner tok på genseren hans at "herregud, tanner tok på genseren min! jeg skal aldri vaske den igjen!"

Han har jo helt klart en indirekte påvirkning på de som er yngre, som ofte også da syntes at siden tanner hall røyker gress er det "kult".

Og så lenge grøftefylla er akseptert av loven i USA, men ikke gress, mener jeg det er feil av tanner og holde på slik han gjør.. Har man sponsorer og faktisk lever av å kjøre ski forplikter en seg jo egentlig litt til å promotere merkene riktig ved å oppføre seg ordentlig?

Men som sagt, dette kan diskuteres!

d-link #97235 14/12/2008 11:00 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

En enkelt øl er nok til og senke effekten av trening i en hel uke. :p

rasta...
d-link #97236 14/12/2008 11:28 PM
Medlem
Medlem

uten å si noe for eller mot hasj...

Tanner Hall sin pro modell ( eller hva det heter) fra Oakley har både fargene fra det etiopiske flagget, og den etiopiske løven på brillestroppen. både det etiopiske flagget og løven er symboler som blir brukt av rastafari bevegelsen/religionen, og som de fleste kanskje vet så har vel aldri rastafarier tatt særlig avstand fra hasj...

ja!
d-link #97237 14/12/2008 11:44 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

ja det virker som det er noe muffins det er liksom flere ting som kan kobles til denne saken Hmm... her er det "Ugler i mosen".

som pål skrev forksempel. :surprised

d-link #97238 14/12/2008 11:50 PM
Entusiast
Entusiast

Lovbrudd er lovbrudd. Punktum finale. Hvis man er så gira på en rus at man er villig til å gjøre seg til kriminell så er man ikke spesielt glup.

De som prøver å slutte eller aldri har hatt noe alternativ har min fulle sympati. De som bruker dop mot egen bedre viten er objekter er med sin personlige tragiede objekter for min underholdning.

Apropos det med livsstil. Hvis det å bruke dop er en sentral del av ens livsstil så er jeg på trygg grunn når jeg sier at da er pannebåndet litt for trangt.

Enig med Kirkemo
d-link #97239 15/12/2008 12:06 AM
Entusiast
Entusiast

Syns det du sier her er bra, Håkon. For visst jeg hadde vært oakley, armada eller dalbello og gitt masse penger og stæsj til en gubbe som røyker gress, og folk vet om det, hadde jeg blitt provosert. Jeg husker selv da jeg begynte og høre om twintip, og noe av det første jeg fikk vite var at Tanner Hall røyka hasj. Jeg likte ikke han da, og begynte egentlig aldri og like han spesielt godt heller. MEN, det er lettere for oss nordmenn og si at hasj er fyfy fordi vi er godt opplært til det. Tror lett at T hall kan påvirke mange amerikanske, i den yngre klassen til og røyke hasj. Tror nok tankegangen er der. "Hm.. Tanner Hall er syk på ski, og han har røykt hasj mens han står, god idè"Og det mister et tonn av min respekt når han røyker hasj mens han står, for jeg er rett og slett i mot det. Han drar jo også skistilen med seg ned, når han er så kjent og alle vet hvem han er. Da kan lett skistilen bli sett på som en hasj-røykende slapp stil. Tror denne diskusjonen kan vare evig, så derfor avslutter jeg med og si at jeg er i mot hasj smile

d-link #97240 15/12/2008 12:14 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

For min del kunne både hasj, marihuana og alkohol vert ulovlig. Men samme hvordan du ser på det, så er alkohol utrolig mye værre en cannabis noensinne kommer til og bli.

Allikevel ser vi det som normalt at folk begynner og drikke når de er 14, men er lært opp til og hate cannabis.

Ikke noe glad i noen av delene, men og dømme noen på grunn av at de røyker hasj blir for dumt. Helgefylla, det er det som virkelig er ille.

Hehe..
d-link #97241 15/12/2008 12:32 AM
Entusiast
Entusiast

Hvorfor blir det for dumt og dømme noen for hasj, men greit og dømme for helgefylla?

d-link #97242 15/12/2008 12:42 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Terskelen burde være lavere for og dømme folk for helgefylla enn hasj. Skal du dømme folk for hasj får du dømme i vei på alle som drikker regelmessig og.

For den saks skyld er det ingen av delene som er noen grunn til og reagere på.

Men må bare si hvor absurd det faktisk er og høre at folk ikke liker Tanner Hall fordi han røyker hasj. Det sier mer om uvitenhet enn noe annet.

Som jeg sa tidligere her:"Det er ingen som har slått i hjel kona si fordi de har røykt en joint." Det samme kan ikke sies om alkohol.. Jeg kjenner mange som er blitt merka for livet etter og ha vert på fylla, flere som har vert døden nær. Av de jeg kjenner og har møtt som røyker marihuana eller hasj er det ingen av dem som verken har skadet seg selv eller andre fysisk på grunn av det.

Skjønner
d-link #97243 15/12/2008 12:51 AM
Entusiast
Entusiast

Skjønner godt hva du mener, men jeg mener hasj er en uting, og det samme med alkohol, hvertfall i store mengder! Jeg er enig i det du skriver, men folk har nok veldig forskjellige synspunkt på det! smile

d-link #97244 15/12/2008 12:58 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sitat AleksanderBE:Skjønner godt hva du mener, men jeg mener hasj er en uting, og det samme med alkohol, hvertfall i store mengder! Jeg er enig i det du skriver, men folk har nok veldig forskjellige synspunkt på det! smile

Har ikke nevnt det her men er 99% avholds selv. Aldri full, og såvidt prøvd cannabis i utlandet.

Ruskulturen i Norge er i det hele tatt en eneste stor uting. Men jeg klarer bare ikke og sitte på siden mens folk sprer uvitenhet. Om folk baserer utsagn mot Tanner på kunnskap, så får de si hva de vil.

Men i denne saken føler jeg at det blir basert på flertallstyrrani. Flertallet av nordmenn vet lite om cannabis, og flertallet av nordmenn har aldri sammenlignet skadeomfanget med alkohol.

Veit du hvorfor alkohol i det hele tatt er lovlig? Og cannabis ikke er det?

Fordi alkohol er så utrolig mye lettere og lage og oppdrive. Mens cannabis faktisk kan hindres og begrenses.

d-link #97245 15/12/2008 7:31 AM
Entusiast
Entusiast

Casing point: når det engang er ulovlig, hvor stødig er man dersom man gjør seg selv til forbryter for en rus?

Og er det sånn at folk som røyker ikke drikker?...

d-link #97246 15/12/2008 8:27 AM
Medlem
Medlem

Peddy, sånn for diskusjonens del, og det liker vel du, er det ikke ofte ulovlig når de jibber inne på skoler og andre områder. Man ser jo titt og ofte at politiet kommer og stopper moroa. Er dette bedre, verre eller like ille som at TH røyker pot, mtp. at det også er ett lovbrudd, og i tillegg kan gå utover andres eiendom? Hva gjør han til det beste\verste forbilde?

hm
d-link #97247 15/12/2008 9:28 AM
d-link Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Overrasker meg faktisk hvor liberale folk virker til hasj/marijuana ass! det er faktisk ulovlig og ikke uten bivirkninger. Om han vil bryte loven for å skaffe seg denne rusen, så greit det, som så mange andre sier her så må han få lov til å gjøre det han vil. Uansett så bør han tenke på hvordan han blir oppfattet.

Men det er en ting til jeg også reagerer på. Jeg så en film her for go stund siden med t-hall. Sto på blackomb breen å røyka hasj for å manne seg opp til et svæært hopp. Ikke vet jeg om hasj gir deg så mye mer drapåvilje, men det var nå hvertfall det han sto å prata om, men roer nervene gjør d nok. Han får hvertfall mye mindre creeds fra meg pga slikt. blir som å få høre at Usain Bolt har trykka i seg et par kg me løpe-sykt-fort-oppskifter, ikke like mye respekt av å løpe så fort da? Jeg synes nå hvertfall det er sykt mye kulere når simon dumont kommer på samme hoppa, rusfri og gjør de samme triksa. Blir som å pisse på t-hall det ass!

d-link #97248 15/12/2008 9:42 AM
Ringrev
Ringrev

Håper nå virkelig at armada/oakley/poc tar affere og setter mannen på plass. Kjører Armada selv og misliker sterkt at ambassadøren deres er et jævla gresshue! Tror ikke det blir noe mindre buu-ing på x-games denne sesongen.

d-link #97249 15/12/2008 10:22 AM
Medlem
Medlem

Til Lobo:

Saken angående "Baby P" er helt forferdelig, men å skylde på ett hasj er nok helt feil i denne saken. Det er engang slik at sammenfall i en sak ikke er det samme som solide bevis, og i en så tragisk sak som det skal man passe seg for å trekke slutninger eller komme med enkle forklaringer.

England er ett land med, gitt at det er i vesten og forsåvidt ett av våre naboland, ett forferdelig dårlig utbygd sosialt system, og ikke minst ett barnevern som har altfor liten makt. Det kommer omtrent aldri kritikk av barnevernet fordi at de henter ut barn, men fordi at barn ikke hentes. At de i det hele tatt har klinikker for "non accidental pediatric injuries" sier sitt.

...
d-link #97250 15/12/2008 10:32 AM
Medlem
Medlem

Nå begynner jeg å skjønne hvor gamle mesteparten av folka på friflyt er i hvertfall. Denne tråden kan bli en klassiker.

Cannabis er forresten ikke helt ulovlig i USA, og det har også mange positive bivirkninger. Det er jo blant annet lovlig på resept i USA, og kan bli utdelt på apoteket. Man bruker blant annet cannabis mot nervøsitet.

Man må også tenke på at amerikanernes forhold til cannabis er et helt annet enn våres. Dere kan jo gå inn på tetongravity.com og sjekke ut tråden der som omhandler akkurat det samme. Der er det mer syting over politiet i Colorado enn over at Hall røyker, og flesteparten håper også at dette ikke skal gå utover sponsorene hans.

Kanskje en fordel å ikke se alt med trangsynte, norske øyne.

d-link #97251 15/12/2008 10:33 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Selvfølgelig har du 100% rett kjetil_b, poenget mitt er at hasjrus ikke er en ufarlig koserus som mange hasjforkjempere vil ha det til.

Doping
d-link #97252 15/12/2008 10:57 AM
Fersking
Fersking

Er ikke marijuana klassifisert som doping? Utøvere i andre idretter klarer å foholde seg til lover og regler, så da er det vel ingen grunn til å ikke gjøre det selv om du utøver en idrett iført alt for store klær. Jeg vet at noen vil si at jibbing ikke er en organisert idrett og at "vi gjør som vi selv vil" og greier,men det har jo blitt jobbet hardt i mange år for å få denne formen for skikjøring akseptert. Mange høye herrer (høye i en annen forstand enn i denne diskusjonen vel og merke) har jobbet for å få idretten stueren og mange penger og ressurser har blitt brukt for å gjøre idretten til noe mer enn bare en subkultur. Tanner Hall har selv vært med på å bringe idretten fem til et utrolig høyt nivå (igjen "høyt" i en annen betydning) og han skyter seg selv i foten med å opptre på denne måten. Han bør vise respekt for idretten som han elsker og ikke minst for andre utøvere. Men han er jo utrolig dyktig på ski da...

Har han forresten tatt skjegget nå? Han så jo helt evneveik ut med den duna som han hadde i fjor....

d-link #97253 15/12/2008 12:06 PM
Medlem
Medlem

"Utøvere i andre idretter klarer å foholde seg til lover og regler"

Nei, det gjør de da overhodet ikke. Hadde de klart det så hadde vi ikke hatt lovverk om doping.

d-link #97254 15/12/2008 12:11 PM
Entusiast
Entusiast

Godt poeng.

Beste svar på det er vel at et lovbrudd ikke er like ille som et annet. Evt. ikke like sosialt akseptert. At "graderingen" ikke nødvendigvis er spesielt gjennomtenkt er en annen sak. Er forsåvidt også av det inntrykk at cannabis nødvendigvis ikke er verre enn alkohol i mange tilfeller. Men så lenge de absolutt fleste som tar seg en blås gjerne drikker like mye som alle andre så kjøper ikke jeg argumentet om at de har erstattet et onde med et mindre og derfor skaper mindre problemer.

Hvorvidt det er ulovlig å jibbe på skoleområder er vel like mye et tilfelle av at skolene forveksler jibbing med hærverk og derfor benytter seg av retten til å vise de bort fra eiendommen.

Altså, når noen mot bedre viten aktivt går inn for å bryte loven så tenker jeg at da kan jeg like gjerne la meg underholde av det som måtte skje. Så får det være opp til de selv å håndtere det. Det er jo en mulighet for at de er lurere enn de først gir uttrykk for, men det gjenstår å se. Man må rett og slett tåle konsekvensene uansett hva de blir og jeg skal sitte på sidenlinjen og ta den underholdningen/inspirasjonen/lærdommen av hva og hvordan de håndterer det.

Men antydningene om at samfunnet ikke liker kulturen og derfor slår urimelig hardt ned på de er bare bs. Mye av jibbekulturen er såpass etablert at de heller er en del av samfunnet enn et utskudd.

Og hvis Tanner er av den oppfatning av at et forbud mot cannabis burde forandres på så er det ekstremt lite konstruktivt å demonstrere det ved bruk.

d-link #97255 15/12/2008 12:16 PM
Ivrig
Ivrig

Har ikke brydd meg med å lese mer enn overskriften.

Er dere dopingjegere? I så tilfelle taper dere iallefall de første årene; DESVERRE!

Broken ankles
d-link #97256 15/12/2008 12:46 PM
Avhengig
Avhengig

Neste gang Tanner går på trynet, og kommer med utbrudd som "Broken ankles! My ankles are broken"...

Vel, da er det bare å si "Quit the weed, dude!"

He he

Nei, men fra spøk til alvor, så er fyren en god tanke ute å kjøre!

Om han hadde vært en helt vanlig, ukjent person, så måtte han røyket så mye hasj at det hadde grodd hamp ut av ørene hans for min del.

Jeg liker derimot ikke den ekle signaleffekten det gir yngre mennesker, som er en god del mer lettpåvirkelige enn en gammel vrangpeis som meg!

Det er ikke til å unngå at Hall er et forbilde og en rollemodell for mange unge skikjørere, og hvis HAN røyker hasj, da er det jo kult...ikke sant?

Han burde seriøst få hue ut av rævva, og tenke litt på hva han driver med! Evt. burde en del av markedssjefene i Oakley, Armada, og Red Bull ta en bitteliten alvorsprat med gutten og si at nok virkelig er nok! De betaler ham store penger for at han skal kunne drive med bra skikjøring, som igjen gir de nevnte selskapene positiv reklame.

Den reklamen Hall har oppnådd nå, er ikke akkurat like positiv.

Utover den nevnte signaleffekten, så bryr jeg meg ikke så mye om hele hasj vs. alkohol-debatten. Begge deler er skadelig, rett og slett. Jeg mener det ikke hadde vært det spor bedre om Hall gang på gang var blitt pågrepet av politiet, ravende dritings mens han gjorde masse dumme ting i fylla. Men det er nok lettere for mange å hyle og fyre seg opp når de hører ordet narkotika, om enn hasj er en veldig mild variant.

Jeg har aldri rørt noen for narkotika; kommer aldri til å gjøre det, og mener vel innerst inne at de som driver med det er idioter som ikke vet sitt eget beste. Det mener jeg vel ikke om de som drikker seg fulle på en lørdagskveld, selv om alkoholrus også er skadelig på lang sikt og dumt...(Og ja, jeg er klar over min egen dobbelmoral!)

Uten å ta parti...
d-link #97257 15/12/2008 1:11 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Ikke for å forsvare noe som helst, men det bør tas i betraktning at pot mer vanlig og akseptert i Nord-Amerika enn hjemmebrent i bygde-Norge. Det er en betydelig kulturforskjell på dette området. Der nordmenn kommer drar på fest med et par sixpacks i posen eller ei lerke på lomma, så drar amerikanere og kanadiere på fest med et par pils og en joint. Du skal ikke lenger enn til Nederland og Sveits før kulturforskjellene på dette området er åpenbare. I en rekke andre idretter foregår det røyking, og selv motorsykkel-fenomenet Valentino Rossi er avbildet med en fet doobie i kjeften Så får de som vil diskutere hva som er mest og minst skadelig, uten at jeg vil forsvare noe som helst.

Når det gjelder Tanner Hall, så var han en skikkelig MDB-kid i ungdommen. For hans del har nok røykingen vært en form for medisinering, i følge ham selv. Her i Norge brukes meta-amfetamin som medisinering av MDB-ere. Så kan man sikkert diskutere hva som funker best for hvem. Tanner er utrolig energisk og fortsatt nærmest hyperaktiv, men det er klart uheldig at han som forbilde for mange unge tar seg en blås og får slik oppmerksomhet. Hva han og andre gjør på natten driter jeg fint i. Det kan fort bli litt kvasi å sitte på den andre siden av kloden og leke moralpoliti, overfor en kultur som er helt annerledes enn den her hjemme på berget.

Jeg har tilbragt 3 uker med Tanner, og har egentlig bare gode ord å si om karen. Få, om noen, jobber så hardt og mye med å pushe skisporten. Hva han og andre gjør på natten og fritiden får bli deres sak. Folk elsker å hate Tanner Hall, fordi han er en så sterk personlighet som tør å si sine meninger. Ingen kan ta fra ham at han er en av verdens desidert beste skikjørere, og det er ikke røykingen som har bragt ham dit.

Side 1 av 3 1 2 3

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå