Tall hoodies
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Er det noen som vet om noen sider eller butikker der man kan kjøpe TALL hoodies?? snakker sånn ca 1 meter lange
|
|
|
 Re: Tall hoodies
|
Veteran
|
Veteran
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
takker for svar:P har sett litt på dem før og har lyst på en, men som sagt er de litt dyre..... det er derfor vi har JUL!
|
|
|
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Her har du ordentlige tall hodies:phttp://www.edoggo.com/
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Sitat Joni:Her har du ordentlige tall hodies:phttp://www.edoggo.com/ .... har sett på dem... tror jeg ender opp med å kjøpe den blå:D må bare overtale mamma:P
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
http://www.edoggo.com/ har fete gensere, men alle er utsolgt no! :(Den gråe var driiit fet!
|
|
|
|
|
|
 HOLY SH*T:O
|
Veteran
|
Veteran
edoggo.com, liite sykt:razz skal så kjøpe der, bare de får laga noen nye..kjøpte du der o_a.s? var den god/phet:razz?
|
|
|
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
nei...:( Skulle gjerne hatt en, men tror julenissen leste litt feil på lista mi... endte opp med at jeg fikk 3 Humør gensere som ikke var spesielt baggy:frown
|
|
|
 Størrelse
|
Fersking
|
Fersking
Hvilken størrelse ville dere anbefalt til en kar på 170 cm.?Jeg vil jo ikke slepe de etter meg 
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat Jacob.S:Hvilken størrelse ville dere anbefalt til en kar på 170 cm.?Jeg vil jo ikke slepe de etter meg  WHY NOT??:grin
|
|
|
|
Fersking
|
Fersking
Hehe.. Jeg bare lrute på om det jeg kan ta den største størrelsen.
|
|
|
 tall hoodies
|
Fersking
|
Fersking
pröv eDoggo clothing.det er en svensk type som lager skitbra hoodies og tees.forelöpig finnes kun 2 typer hoodies men en gang i mai fyrer han lös med sommerkolleksjonen. fjorårets var helt sykt med flere fargevarianter. det er hoodies av lett fabrikat som ikke holder på noe varme, så de kan fint brukes om sommeren.men selve kvaliteten på stoffet ser bra ut. klikk på modellen The Orbit, den er i de svenske blå-gule fargene med glidelås. HELT SYKT. lengden varierer fra 90 til 110 cm. GOOD LUCK.
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
er alle de limited genserne utsolgt??
|
|
|
 tall hoodies
|
Fersking
|
Fersking
ja, han har kun 2 typer inne for tiden, kalt reg. hoodies, men den ene av dem,The Orbit er skitbra.
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Han legger ut LE hoodies fra tid til annen, men de blir utsolgt med en gang, så man må være rask. Ett tips er å være tilhenger på facebook. Da vet man med en gang nye hoodies blir lagt ut for salg.
|
|
|
 tall hoodies
|
Fersking
|
Fersking
the limited edition hoodies er nok av bedre kvalitet, da de er håndsydd i Sverige. the reg. hoodies er imidlertid laget i Kina og tåler kun vask ved 30 grader uten sentrifugering.men tar man vare på dem, så kan de nok holde en god stund.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat nord:the limited edition hoodies er nok av bedre kvalitet, da de er håndsydd i Sverige. the reg. hoodies er imidlertid laget i Kina og tåler kun vask ved 30 grader uten sentrifugering.men tar man vare på dem, så kan de nok holde en god stund. <p></p> Edoggo Hoodiene er ikke kvalitet i det hele tatt!Limited hoodsa er VELDIG tynn, alt for små hetter og alt for slapp strikk nede.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
du robert, du sier ikke det fordi du selv lager hoodies, og vil lage dårlig reklame for edoggo? mange av kameratene mine som har edoggo, og jeg har prøvd de. sykt digge spør du meg, perfekt strikk og hetta er ikke for stor så den fester seg forran på brilla da du spinner og slikt. ganske irriterende. jeg også foretrekker å lage selv, for da får du akkurat det du vil ha. er ikke så vanskelig heller, tar bare litt tid
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat raggjib:du robert, du sier ikke det fordi du selv lager hoodies, og vil lage dårlig reklame for edoggo? mange av kameratene mine som har edoggo, og jeg har prøvd de. sykt digge spør du meg, perfekt strikk og hetta er ikke for stor så den fester seg forran på brilla da du spinner og slikt. ganske irriterende. jeg også foretrekker å lage selv, for da får du akkurat det du vil ha. er ikke så vanskelig heller, tar bare litt tid <p></p> Nei det er ikke fordi jeg lager hoodies selv.Jeg hadde Edoggo The zebra hoodien, og der var hetten så liten at jeg ikke fikk den på meg, og strikken var så slakk at genseren stod rett ut bak, men kan godt være de har fikset på det nå, men den var helt elendig, og den var så tynn at du kunne se rett igjenom den :S
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
kan indrømme at den hetta så litt liten ut, og at du ser gjennom. men det er fordi den er hvit. og kanskje det var et annet stoff, er jo en stund siden den ble laget tror jeg
|
|
|
 ..
|
Fersking
|
Fersking
abstractmall.com/jiberish crew necks er drit diggee.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
jiberish er ikke noe tall, altfor stram strikk
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Jiberish har jo tall fit, hvertfall mine. Strikken blir slakkere etter hvert. Når vi først er inne på andre merker enn edoggo kan jeg nevne at jeg nettopp kjøpte en FASC hoodie. http://fasc.at/Vet ikke om andre steder å kjøpe den enn i Bad Gastein, men det kommer sikkert. http://www.free-alpi-style.com/Uansett er min 5xl hoodie stor og tall, gleder meg til å prøve den.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
min jiberish Banger i xxl er ikke noe tall hvertfall
|
|
|
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat raggjib:min jiberish Banger i xxl er ikke noe tall hvertfall <p></p> Den er jo mer tall enn vanlige gensere, men kan være enig at den blir liten til skibruk viss du liker det baggy og er 170cm+. Strikken er veldig stram og ja, sånn at man må drive å dra ned genseren hele tiden:S
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
jeg er 183, så den ble liten ja. den går halvveis ned på låret, og til skibruk skulle den ha vært til kneet!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Og noe som er enda kjipere med Jiberish er at når du vasker de, så krymper de sykt mye selv om du vasker de på 30 grader
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
jiberish blir kjøpt lite, men det er en grunn til at de har brukt f-z stoffet. genserene er til å strekkes!jiberish kan man strekke så og si hvor langt du vil.jeg har en jiberish 2xl genser som jeg har strekt. den når meg til knærne og jeg er 181cm.. slutt å syt.dere må bare strekke dem riktig og passe på sømmene. på gamle jiberish siden så hadde en egen liten "description" hvor det sto og viste hvordan de kunne strekkes lett.btw. min krymper ikke i vask på 40 grader en gang.og strikken kan du bare dra såvidt litt i så blir den slakkere
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat **hallvard**:jiberish blir kjøpt lite, men det er en grunn til at de har brukt f-z stoffet. genserene er til å strekkes!jiberish kan man strekke så og si hvor langt du vil.jeg har en jiberish 2xl genser som jeg har strekt. den når meg til knærne og jeg er 181cm.. slutt å syt.dere må bare strekke dem riktig og passe på sømmene. på gamle jiberish siden så hadde en egen liten "description" hvor det sto og viste hvordan de kunne strekkes lett.btw. min krymper ikke i vask på 40 grader en gang.og strikken kan du bare dra såvidt litt i så blir den slakkere <p></p> første setningen kan tolkes feil. mente at når du kjøper genserene så er de små
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Jaja seff, men det går ikke ann å strekke zipperen på en hoodie og når du strekker en genser, så blir skuldrene så sykt dratt ned. Men Jiberish er sykt chill:wink
|
|
|
|
|