Du må nok på en G-Sport butikk siden det er de som har importen på dem. Tror f.eks. at G-Sport Nydalen skal ha tatt dem inn. Hvis du ikke gidder å dra så langt bør det være mulig å få den lokale sjappa til å bestille til deg.
Tryll, tryll, og du har naken dame på skia dine...
Prisen står i G-Sport Vintermagasin 2008-09. Hvordan det ligger an i distriktene aner jeg ikke, men i Oslo-området skal det i alle fall gjelde.På Oslo Sportslager er også flere skipakker billigere enn bare ski.
Var på G-sport i stad.. De får inn i løpet av 1-2uker:D Men jeg er ca 170 høy... Skal jeg da kjøpe 160 ski eller 169? Jeg vil ege ha 160 skia.. Da de blir lettest å gjøre triks med... Men vet ikke om de fortsatt passer neste år da:( Hva ville dere gjort?
ingen tvil! 169 helt klart:wink160 ville sett ut som gayblades, og det med at det blir lettere å gjøre triks er bullshit, det er bare en vanesak (som kan omvendes på to turer i bakken)
Jeg har J.O pro ski og de er ski for skikkelige jibbere. Du må søke på gsport.no og søke på J.O pro så har du de i handa :PStikk innom en gsport og hør om de har J.O pro:cool Lykke til:grin