For de som er aktive her på fir flyt er det sikkert noen som har vart på spørsmålene mine før, nå har jeg lært meg 360 mute, men er det noen som kan si meg noen andre litt lette triks??
jeg tar selv rodeo 5, misty 5, cork 5-7 og bio 5, front flip og sideflip, men har aldri turt å prøve backflip :P jeg synes d er skummelt å flippe å lande framlengs :P liker å lande switch da;) d e greit med side flip for da ser du fram heile tia og frontflip sier jo se sjøl :P første e lærte på trampis :P
hvis du greir backflip på trampis ok så nailer du det på ski easy... hvis ikke er 360 med ulike grabs fint å lære seg... og så kan man gå videre på 5,ern
du kan jo gå over til 540er til 7ere og kanskje begynne å corke litt! Eller er rodeo 5 og misty 5 enkle og pene triks å lære seg! Også kan en jo gjøre alle triksene switch også!
Er ikke sinnsyk til å kjøre/hoppe switch selv, men det ligger nok noe i det håtveit sier, at når man lander switch er det ikke noe kneledd som kan bøyes (med mindre det ryker) :wink