Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Klatresele
#6509 03/01/2015 11:26 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei! Et litt teit spmål her muligens,men lets go; har kjøpt seler til noen tantebarn i julegave, klatrepakke m sele/ brems/karabin/kalkpose. Det gikk litt... fort før jul, og når det nå ankom så var det jaggu herreseler! Sto ikke det i beskrivelsen på nettet, kun at d var en allroundsele. Kan da ikke huske at det var forskjell på det de gangene jeg har kjøpt meg sele, men det begynner riktignok å bli noen år siden. Er det krise da, montro? Det er smale men voksne jenter det er snakk om, selen som er kjøpt er black Diamond Momentum... Er d egentlig noe stort problem? De er ferskinger, selen blir nok mest brukt til inneklatring og en gd del topptauing no ei stund fremover. Blir de skikkelig bitt av basillen så Blir d vel oppgradering senere, regner jeg med... Hva tycks!? 

Re: Klatresele
Kia Hillem #6510 04/01/2015 5:32 PM
Fersking
Fersking

Så lenge selene passer, bør det selvfølgelig ikke være noe problem. Det vil i hovedsak si at hoftebeltet og lårløkkerne ikke er slakke. Utover det er vel hovedforskjellene på dame og herreseler anatomiske detaljer, noe fleksibilitet antar jeg og selvfølgelig farge / snitt.