Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ærlig svar takk
#90120 08/02/2005 6:28 PM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg kjører twintip fat skies og er en kar som digger å kjøre i løssnø. prøver på switch kjøring men er faen så vanskelig. Så har jeg kjørt i noen av parkene i Norge og fått Wanna be og poser slengt etter meg. Jeg kan faen ikke raile men prøver, Jeg hopper men drar ikke noen fete triks. Men må da få lov å prøve å leike meg uten å få dritt slengt??. Jeg er suuper imponert over den yngre garden som kliner til med rodeo og 540 osv på big jump og som setter feter rails. Men NOEN av de sende jo blikk som skulle tilsi at jeg er gammal idiot som ikke har en dritt å gjøre med ski på bena. Pleier å la sånt passere for veit jeg er rimlig stabil i løssnø. Men Sist gang ble jeg jævlig forbanna ass.. Hvorfor kan man ikke bare kjøre og dra på og drite i hva alle andre foretar seg??!!

Og så noen ikke spør, passer ALLLTID på og ikke kjøre i veien for noen på hopp og rail.

More than words
OP Offline
More than words

Det er DRITTUNGER over alt uansett hvilket miljø du beveger deg i. Den beste medisinen mot dem er bare å overse dem og kjøre fra dem når det er pudder.

More than words
OP Offline
More than words

parken suuuuuuuger.... og det er i fjellene pengene og de feteste filmene kommer fra...

Fortsett å la deg imponere, men plukk opp noen tips!
More than words
OP Offline
More than words

Allsidighet er viktig. Lek og lær. Stå på og ikke la deg provosere. Jeg typisk selv om jeg kan dra til i portløyper også. Debuterte i blå linje på Stryn mer en 10 år siden jeg fikk brett. Har blitt invitert med på surfing på Stad (selv om jeg nesten druknet). Nå i vinter så fikk jeg tips til å avpasse farten til BJ'ene i Trysil selv om jeg rimelig skeptisk. Da på ski. Mitt ærlige svar er at visst du er åpen og fordomsfri så tror jeg at du vil vokse og bli en bedre park-kjører. Så kan du dele litt på det du kan når det gjelder frikjøring. Lykke til med eksperimenteringen!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg kjører park selv og er helt enig med deg, hater små drittonger som trur de er konger! skulle gjerne vært der når de slengte dritt så jeg kunne satt de på plass selv!! jeg hadde sikkert knust de i skils! uansett!

More than words
OP Offline
More than words

dritunger, det er en sånn "jegerklyseoggodpåski" kultur ute å går blandt de yngre (og fler av de eldre) kjøreran, folk smiler jo ikke engang til hvereandre i parken eller noe!

er bare styggeblikk og sprenging forran hoppa!

flere som merker det også ja.
More than words
OP Offline
More than words

Bra det ikke bare er meg, da.

Hadde jeg bare vært litt mer rappkjefta skulle jeg i det minste satt de kraftig på plass med ei regle eller to når de setter i gang, men det blir bare sånn øøøh ææææhh hmmf

More than words
OP Offline
More than words

KAn man ikke få lov til og kjøre ski/snowboard,etc og kanskje være av de som ikke er supergode.. Uten å få stygge blikk og nedlatende kommentarer etter seg..

Så jeg syns vi skal drite i dem og heller leke oss og ha det gøy!!! Det er jo det som er det viktigste.. Så lenge man koser seg maximalt!!!!!!!!

More than words
OP Offline
More than words

de sitter jo faen meg bare ved siden av hoppet i de påtatt "kule" baggy klærne sine og slenger dritt til de som ikke drar mer enn en 360! fittetøser hele gjengen... kongen av fordommer har talt.

More than words
OP Offline
More than words

njaa....du må nesten regne med en kommentar eller fem,hvis du begynner å bli litt gammal og prøver å være så innmari cool og sånn!sorry,men når du nærmer deg 30,er det visse ting du må droppe...eller du kan jo åsså drite i kidsa som disser deg:Pmen jeg syns du bare må regne med det da....ja..det var det

Fersking
Fersking

......de unge sponsede og lovende talentene som er værst. de er så arrogante og overlegne at jeg får lyst til og skyte dem(ikke alle er slik men mange). mange av disse arrogante kidsa har vært like dårlige som os vanlige "dødelige" en eller annen gang.

Entusiast
Entusiast

Hater når folk slenger dritt om hva jeg gjør osv. Ski/Snowboard er bare for å ha det gøy!... eller? er det jeg som ikke har forstått det? Noen har mer guts enn andre, og klarer mer. Jeg kan ikke skryte av å ha mye guts, derfor er det mange som er MYYYE bedre enn meg. Må ha guts for å bli skikkelig god. Men folk trenger ikke å spytte på meg for det!

Takk for meg.. smile

drit i du små drit ungene
Entusiast
Entusiast

drit i du små drit ungene selv er jeg 14 men jeg slenger ikke dritt etter andre kal meg en trit unge lell

Fersking
Fersking

Det er mange som tror de er overmennesker, kun fordi de kan litt parkkjöring, men det er ikke sikkert de er så gode på ski som deg allikavel. Allsidighet er alfa omega på ski, og der har du en fordel med pudderkjöring. Fortsett å jobbe med parkkjöring og progresjonen kommer raskere enn du aner. (rails blir lettere med stor fart). Pröv også å lage deg noen kickere i lössnö, så er det litt lettere å dra på skikkelig,ikke så vondt å falle.. Keeå up the good work! wink

Fersking
Fersking

alle kan ha det fett på ski! Alderen skal ikke ha noe og tilsi, og ikke evnene heller. Øvelse gjør mester:)

Entusiast
Entusiast

...luvski

Handdler om å ha det gøy
Fersking
Fersking

Jeg er passert 30 og er ingen mester på ski, men synes jeg fortsatt utvikler meg på mange områder på ski. Satt mitt første Big Jump i fjor, og svinger en tur innom pipen når jeg føler for det. Jeg driter i saggeungene som banker meg i hopping, bare jeg selv synes det er morro, det er det det handler om...

Tørr bak øra
Tørr bak øra

eni med Herman....sagge folka er bare å drite i

Medlem
Medlem

Det som slenger dritt er som oftes de som tror de er mye bedre enn ALLE andre, bare å drite i dem

Entusiast
Entusiast

Hvem kan dømme en person sin guts mot en annen en sin..

Den personen jeg kjenner med mest guts, han går opp 2 000 meterene med 30 kg på ryggen, og kommentere ikke en eneste gang at meisen i sekken forlengst har gnaget store sår på ryggen.. for meg er det virkelig guts..

Og så har du de som tar på seg telemarks ski for første gang, ser en gang på et hopp og drar en perfekt backflip.. det er også guts...

Det viktigste er at alle må få lov til å kunne ligge på kanten av sin egen grenser... og få utfordre seg selv, ikke naboen eller noen andre..

Fersking
Fersking

hvorfor blir du provosert av de, de er bare så selvdiggere, ikke bry deg. Kjør din egen stil og ha det gøy, det er det viktigeste

Fersking
Fersking

MÅ egentlig takke for mye svar her ass. Tydligvis flere som har opplevd dette. Men enig med pinch. Hvem kan måle guts mot guts....

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå