eg er så s..... lei alle disse spørsmåla om nettbutikker, tror mange er enige med meg der!? kanskje friflyt skulle ha laga egen post på forumet for nettbutikker!!?? men eg skjønner også kidsa som spør om disse butikkene! du har f.eks telemark.pyrenees.com cham3s.com begge disse er seriøse nettsider med god kompetanse osv!! lykke til i ditt søk etter ski/brett
Har aldri bestilt ski fra utlandet, men andre ting jeg har bestilt må jeg bare av og til betale toll på, uavhengig av pris. Det jeg bruker å gjøre, er at jeg ber dem om å ikke skrive noen pris på følgeseddel eller hva det nå heter, evt skrive lavere pris. Dette er sikkert ikke helt lovlig, men Norge får da vel inn nok penger som det er..
Oppe i hjørnet til venstre finnes en funksjon som heter "Søk på Friflyt.no". Et kjapt søk på "Nettbutikker" i "søk i forumet" ga kjappe 13 treff.Hvis alle hadde blitt flinkere så hadde vi unngått å få så mange like innlegg, ref. "Hva er forskjellen på Look P12 og P12 Jib", "Jeg treneger nye pudderplanker til telemark, Hva skal jeg velge?" osv.Nettbutikker som funker: www.telemark-pyrenees.com www.cham3s.com.Ingen toll på sportsartikler, 25 prosent merverdiavgift.Lite vits i å prøve å snike unna momsen, det funker kun unntaksvis.