skal kjøpe nye ski i år og har veldig lyst på jenteski;) jeg har funnet to pakke tilbud, men lurer litt på hvem jeg burde velge av de..Line shadow m/Look PX12 red binding til 5800K2 miss demeanor m/Marker 12 Comp binding til 4999hvem burde jeg velge og HVORFOR?
seff vi kan kjøre på de samme skia som gutta=) men syntes det er kult at produsentene nå lager ski som er tilpasset jenter og som har et litt søtere design og lysere farger:) men har du lyst til å kjøre på andre ski er det jo ingen som kan stopperei. hadde egentig ikke tenkt på jenteski jeg heller...
Jeg synes problemet er å finne jenteski som IKKE har rosa greier og sommerfugler eller noe på. Det er sjelden ass... Det må da gå an å lage noen jenteski som ikke ser ut som om dem har handlet på Bik Bok...
Sitat anti-bling:Jeg synes problemet er å finne jenteski som IKKE har rosa greier og sommerfugler eller noe på. Det er sjelden ass... Det må da gå an å lage noen jenteski som ikke ser ut som om dem har handlet på Bik Bok...
...for hovedproblemet for meg som jente er å finne ski som er korte og lette nok til at de er digge å kjøre med. Har ikke lyst til å kjøpe juniorski bare fordi jeg er lav.:sad Jeg setter selvfølgelig kjøreegenskapene foran utseende på skia, men alikevel:p
Oi, visste ikke at junior bare går opptil 40 kg! Men uansett ikke så lett når lengdene ofte starter på over 160:p Men har kjøpt Völkl Ledge, fikk dem i 148:grin