sweet sin heldress er sinnsykt fet.. koster omtrent 7000 eller 8000 tusen vist jeg ikke husker feil.. er bare produsert 80 stykker i hele verden, og de kommer med navn i... bra jobbet av sweet..!
Jeg har sett at de har en fantastisk heldress til salgs hos Whitewater i Vika. Husker ikke merket og så ikke så nøye på den fordi det var herremodell. Står i hvertfall og troner på en utstillingsdukke midt i butikken. Sjekk den ut hvis du ikke allerede har funnet noe...
..å se at historien gjentar seg! Få tak i noen av de gamle Samas dressene fra freestylens spede begynnelse folkens.Da blir dere konge i bakken og får sikkert noen nostalgiske blikk fra de eldre "ungdommene".
vi var ferdige med sånne teite tråder. bare kjøp den DU SYNES er fet ut!!! er det virkelig så vanskelig. hvorfor skal DU tenke på hva andre synes om DEG i bakken ??? kjør for fun!!!!
sin er konge! Angrer ikke for at jeg kjøpte den.. Men tror ikke den kommer til butikkene.. Importøren hadde visst bestillt 300stk, men fikk kun noen få! Og jeg var en av de som fikk=)
hehe.. to kompisa av meg kjøpte på felleskjøpe... virka som ein bra ide vist dei kjøpte dei store... men dei va uansett tight... jæææævli stygt... hehe
oalkey sin heldress er driit fet.. men er blitt et status symbol.. alt for mange bærum sosser som kjører med den...og de fleste av de kan jo ikke en dritt heller.. men hvis dtte ikke betyr no så er dt bare å kjøpe!!