Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2
FY FAEN!!
switch #79512 19/02/2006 8:56 PM
Fersking
Fersking

Jeg trekker i vertfall støtten min til deg Switch! Du er en stor stygg dritt! Du får med deg hele forumet på friflyt, til å hate eller være i mot Bjorli, på grunn av din EGEN feil!?!?!? Hvorfor har du ikke fortalt att det ikke gikk så bra likevel til alle de du har sagt dritt om bjorli til da? Det var ingen rør i trassèen, det var rør mellom heistraseene der det ikke er lov til å kjøre! Du fikk tilbake skiene, men når du skulle påpeke hvor du ripa skia, ble de tatt fra deg med en gang. din stygge dritt!!! Falsk dårlig pr?! Jeg synes du skal si att alt dette var bare dritt fra din side, til alle som har deltatt i denne posten!!!!!!!

PJAFFSEN
switch #79513 19/02/2006 9:17 PM
Entusiast
Entusiast

HOLD KJETF!!Slutt å diss Switch! I går var du enig med Switch, i dag er du uenig! Tydelig en avgjørelse fra en lite voksen person! Håper det var jeg som kjørte på deg, for det trenger du.....Switch er en grei kar han :o)

??
switch #79514 19/02/2006 11:41 PM
Fersking
Fersking

Hold kjeft!?!? I går var jeg jo selvfølgelig enig med han, fordi jeg trodde det han sa var sannheten!!!! I dag fikk jeg vite att det var laaangt fra sannheten! Han er faen ikke noen grei kar når han får halve fri flyt til å være mot bjorli, på grunn av noe som er HANS feil og ikke bjorli sin! Og om det var du som kjørte på meg så er du faen meg både stygg og gammel med altfor masse skjegg.. Dere som støtter switch er noen store drittsekker! han løy for å få nye ski!

??
switch #79515 20/02/2006 11:53 PM
switch Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Tatt fra meg skia? Jeg fikk ikke nye ski, bare dekt reparasjonskostnadene. Forøvrig så har jeg og Bjorli kommet til en løsning som begge var fornøyd med, så hvorfor du legger deg oppi med info som ikke stemmer? Og forresten, hvor har du det fra at jeg er en liten drit? Kan du ikke komme på besøk, møte meg, se hvordan jeg er og så gjøre deg opp en mening om meg? Vil gjerne motbevise deg og din oppfatning av meg selv.Forøvrig så gjorde jeg ikke dette for moro skyld, og trives i annlegget på Bjorli!

Hehe
switch #79516 21/02/2006 12:58 AM
Fersking
Fersking

Morsomt å følge debatten her, jeg la merke til at de samme personene har vært inne og sjekket profilene til switch og pjaffsen. Jeg også. Går ut i fra at alle var intressert i hvem som var "størst"! Herlig frekk krangel! Ble litt skuffet over at begge to var bare barna, men, men...

La oss håpe de ikke treffer hverandre i trekket i nær fremtid!

Dag

hehe
switch #79517 21/02/2006 3:40 PM
Medlem
Medlem

var akkurat inne og sjekka id'en til switch, så leste eg innlegget ditt dagd. morsomt...

Side 2 av 2 1 2

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå