joa, greit hvis du liker å lese dritt JenteTruls. men for oss andre dødelige så er det blitt ganske kjipt å bla igjennom forumet gang på gang og finne innlegg på innleg som handler om det akkurat samme!!, og innlegg som ikke gir noen mening i det hele tatt!! javel så er 180 lett ifølge "skiprinsen" her som kun er 10 år, så flott for han da!! gratulerer!. vet jeg kanskje oppleves som ganske go'kjip nå men ærlig talt. er det bare jg som irriterer meg over innlegg som dette?? herregud JA, 180 ER lett, men f*** da man trenger jo ikke legge ut et eget innlegg på forumet der man vil forteller hele verden at man personlig synes 180 er lett.. tenk hvor mange drittinnlegg vi ville fått hvis ALLE fortalte og stadig posta nye innlegg der de sa ting som "ja gutta, cork5 er svinlett" ellr" hey, skiene mine er bare best" , etc.
jeg er ikke bare for saklige innlegg, kan synes mye annet også er morsomt men, slev om du er 10 år assa!! vi ønsker vel ikke noe forum som f.eks newschoolers der det BARE er drittinnlegg ???
jaja slakt meg hvis du vilfred