Ny "Newschoolklubb" i Bergen!
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
Jeg lurer på om det er noen som har lyst til å bli med? Vi har funnet trenere, etc.. Det blir organisert som et idretslag med kontigent, for å finansiere dyktige trenere, og faste treningstider.. Foreløpig kun på snø, i Eikedalen.. Det blir hovedsaklig veklagt Bigjump, Rail, Freeride,Skicross osv, de som blir med først, er de som får ære med å bestemme hva treningene skal vektlegge.. Noen som er keen på å bli med??
|
|
|
 ja
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
hadde jo vert litt digg da.. kem e trenerene da? skicross er vel ikke sa veldig velegnet i eikedalen.. har vel ikkje noe som ligner pa en skicross loype i d hele tatt.. men hadde vert fett med litt railing og freeride og greier og greier.,. =)
|
|
|
 høres fett ut
|
Entusiast
|
Entusiast
hvordan få mer info. ? hva heter det, kostnader, treninger, hvor ofte, aldersgruppe etc..... god idè ihvertfall 
|
|
|
 Eg e med!!!
|
Entusiast
|
Entusiast
Tror eg.. Kem e trener forresten??
|
|
|
 Eg og..
|
Fersking
|
Fersking
..viss det kan vere med folk som ik bur i Bergen. Eg kjører jo i Eikedalen... Gody nyttår!
|
|
|
 litt svar..
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
seff kan andre enn de i bergen bli med viss dere vet hvem torgeir birkelund er så er han sansynligvis tremer.. skicross i eikedalen funker som bare faen det!, feks, i fjell heisen? der er d masse tereng.. det er snakk om veldskjøringer i første omgang.. det blir ikke så hakkanegale pris tror jeg.:P aldersguppen vi sikter inn på er ca 12 år og oppover.. nan vet vi ikke enda.. håper det hjalp litt:P:P fett hvis vi får opp et opplegg!
|
|
|
|
|
|
 bare får den opp
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
|
|
|
 skal dette være en konkurerende klubb til bergen freestyleklubb?
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
isåfall bør det gjerne sponses for å få litt økonomi å snakke om. men jeg er mer enn gjerne med på dette. tenkte du å få dette opp denne vinteren?
|
|
|
 ja, en konkurerende klubb
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
men denne har ikke kulekjøring, som bfk.. denne klubben er under et idretslag, så, da blir det penger av det, haha. opp denne vinter ja, hehe.. møte vedrørende denne klubben i morgen.. nermere info kommer senere.. mvh Vetle Forthun
|
|
|
 ja blir bra d
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
hvilket idrettslag kommer d under da?
|
|
|
 Tøft...
|
Fersking
|
Fersking
Blir spennende om dette blir noe av... Jeg kjører selv i Bergen Freestyle Klubb å kjører får d meste jibbing.. Men kan ikke gi helt slipp på kulekjøringen... D er jo bra trening..!
|
|
|
 bare får den opp
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
|
|
|
|
|
|
 Til herman..:P
|
Fersking
|
Fersking
Vet ikke.. men fikk bare lyst å skrive d..:P hehe
|
|
|
 haha
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
vetle ute på nye eventyr..vetle du suuuger på twintip..har sett deg,, du er overvektig og altfor tøff i trynet..ikke lek god a..plizz...nesten like dumt som dareal jibber i sin tid
|
|
|
 Hørtes kult ut...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Men liker ikke helt at jibbing utvikler seg til å bli en organisert idrett... Det ødelegger mye av sjelen...
|
|
|
 vetle
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
vet hvem du er lille fortizz...ytrebygda går du på, og tror du er tøff...taperen. alle sier det, og ellleffsen og gjengen,. du bør kanskje få vekk alt flesket så flyr du kanskje voer 2 meter på hoppene..lille bolle
|
|
|
 javell..
|
Entusiast
|
Entusiast
siden vi nå vet hvem vetle er, hvem er DU da? ..forbanna løk
|
|
|
 Jibbah--- BAre hør på navnet, Jibbah? POWSER
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
att ellefsen sier det, vaaæo? sier mue det..! han er jo så good sant? hva tar du dah? jeg er ikke verdensmestere men jeg hopper på alle hopp, feks, 25metern på fonna, er det 2 meter?? dete er et seriøst tilbud, som nå er vedtatt!., hva feiler det deg?? du kan jo bli med du da? hvis du er så god..!, nei det glemte jeg, du bor på hamar..!*LOL* hvordan vet du hvem jeg er hvis du bor på hamar?? du er en liten whanna be, innse det! du er kanskje bedre enn meg.. what ever, i dont care, hanlet dette inlegget om meg kanskje? brenn! "MVH" Vetle Forthun
|
|
|
|
|
|
 bra..
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
dette er bra gutter.. vis hva dere føler.. få d ut.. visst vetle ikkje e så jekla god kan jo han bli bedre ved og bli med i en klubb ;-) til RBN; snakker vi ruben på åsane vgs?
|
|
|
 Yeee
|
Fersking
|
Fersking
Jepp d er meg vettu Forde..;) Fred på Jorden!:P Som herman pleier å si..:P
|
|
|
 haha
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
haha du ma jo satse pa kari traa ruben.. d e jo bare 15 ar..e ikkje sa gale na du tenker deg om.. dokakr ville vert et flott par.. hehe jaja eikedalen i helgen eller?
|
|
|
 JJ
|
Fersking
|
Fersking
Hon er jo rådeili da..:P Hehe..:P Ivertfall på bilder..:P Jepp jepp jeg er alltid i eikedalen jeg vettu..:P Fred på planeten..:P Som herman pleier å si..:P Sånn nå har jeg retta på d herman..:P;) hehe
|
|
|
 Ja,
|
Fersking
|
Fersking
er jeg den eneste som venter i spenning på idioten "Jibbah"(hahahahahahaha) sitt svar?
|
|
|
 nei, jeg også!
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
hehe, jeg tror du dret på draget.. ikke diss meg fordi jeg ommer med et seriøst innlegg a?
|
|
|
|
|
|
 nei, jeg også!
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
hehe, jeg tror du dret på draget.. ikke diss meg fordi jeg ommer med et seriøst innlegg a?
|
|
|
 Dette opplegget virker bra det
|
Entusiast
|
Entusiast
Men hvorfor i huleste har folk bare begynnt å snakke drit her. Og jeg vet at dette er et seriøst prosjekt som blandt annet vetle har presset på for å få startet.
|
|
|
 Seriøst å Seriøst..
|
Fersking
|
Fersking
Jeg tror d ikke før jeg ser d... Det er like stor kjanse får at dette kjær som d er at Vetle greier bio9..:P Noe han ikke gjør men som han påstår..:P
|
|
|
 tja
|
Entusiast
|
Entusiast
litt usaklig her... det er jo positivt at folk tar initiativ, og det er utrolig lite vesentlig om vetle tar en bio9 eller ikke... for de som ikke vil basere seg paa trening rundt kulekjoering er det jo et godt alternativ. riktignok krever det et godt nok opplegg, og at det kommer igang naa med en gang...- noe som trengs her i bergen er at en klubb er fleksibel, har mulighet til aa reise dit det er snoe.. generelt sett som en klubb i bergen, eksisterende og nye, saa boer det inngaas samarbeid med eikedalen, for aa faa stabile treningsforhold.. skal en slike klubber fungere maa det finnes gode nok hopp og evt. rails.. og drittslenging kommer det skjeldent noe godt ut av..dukker det opp en ny klubb med en annen vinkling kan vel det bare vaere positivt?! den eksisterende freestyleklubben har jo hatt utrolig mye folk paa treningene i hoest, og det er rom for en klubb til, med en litt annen fokus...
|
|
|
 wow
|
Entusiast
|
Entusiast
tror jeg boer ta norsk om igjen...
|
|
|
 rbn!
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
ha---ha---ha! jeg har sagt det il en preson, og jeg kom rundt! men jeg fallt, det er eneste gang jeg har gjort noe som ligner, å det var ikke med vilje en gang! hehe..
|
|
|
|
|
|
 jasså
|
Fersking
|
Fersking
Nå skal ikke jeg skryte på meg noe som helst, men jeg må si jeg er "en smule" skeptisk til å i det hele tatt vurdere en klubb som velkjente Vetle har startet / bygget grunnlaget for. Ikke nok med at det tilsynelatende er en 14 år gammel gutt som skal være bakmannen for denne organisasjonen, men at ordet på gata sier at du skryter på deg BIO 9 (hvilket jeg selv har erfart at du har skrytt på deg) gjør ikke din posisjon noe spesiellt sterkere. Men for all del; kjør på, så får vi se alle sammen om du får til i det hele tatt noe av det du hevder!
|
|
|
 for det første!
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
jeg ar sagt det til en fyr, se over!for det andre! DET er igang (første trening på onsdag!)for det tredje! jeg står ikke i spissen av dette, min far er leder i alpinkretsen i hordaland, og med i styret i gneist alpint, de som står for dette her!se den andre tråden jeg la inn i går om treningstider.. JEG BARE FORMIDLER DETTE! Står ikke i spissen.. Slutt å diss, jeg gjør i alle fall noe.. dere bare sitter her å slenger drit! Dette er et tilbud for alle som vil ha hjelp av en trener til å bli bedre på biggern, railsa, freeride, bc kjøring, stortsett det folk har lyst til!! STFU, DO SOMETHING YOUR SELF IF I DO IT WRONG!!
|
|
|
 okay..
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
når er treningstidene da vetle? hvem trener og koster d noe? jeg kommer
|
|
|
 http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=32&threadnr=147718
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
se der, møt opp ca klokken 6 tenker jeg:S:PSELV DU er velkommen:P hehe, er vår "lille" krangel over nå
|
|
|
 enkli du og
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
så er den over ja..ekke bare jeg som har hatt kontroll over denne brukeren assa....
|
|
|
 AVLST I DAG!!!
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
treneren kunne ikke i dag..!:( jaja.. trening i furudalen (?) lørdag, sjkønner ikke hvorfor det er der men, bare første gang, for å bli kjent å publisere det litt..
|
|
|
 Useriøst...
|
Fersking
|
Fersking
Dette her blir får dumt Vetle... Kan ikk avlyse første trening 2 timer før den skulle vert begynnt i Eikedalen... Å så etterpå sitte opp Jibbetrening i Furudalen..:P Den dårligste plassen i hele Norge! Må liksom stille selv på første treningen.. Får ikke folk m i klubben din viss det blir så dårli opplegg!
|
|
|
 Enig
|
Entusiast
|
Entusiast
Det virker ganske useriøst det opplegget ditt Vetle... ( aporopo så er Furudalen det aller dårligste stedet å stå på ski på hele jordkloden, man kjenner brekningene komme selv på en god pudderdag i Furudalen...)
|
|
|
 haha
|
Fersking
|
Fersking
haha bra lættis å avlyse trening ca 2 timer (!!) før opprinnelig tidspunkt i Eikedalen. Tenk på de "stakkarene" som faktisk hadde tenkt å gi fritidsklubben din en sjangse, men som du nå har skremt vekk med ustabilt og lame opplegg, for å ikke snakke om noen "fantastiske" unnskyldinger iht. hvorfor trener ikke kunne møte. "Allright folkens trening i Eikedalen Fredag klokken 10:00".Klokken 09:00 "Oi sorry folkens treneren kunne ikke komme, men vi skal ha trening igjen i morgen! KOM!!" jajaja nice!
|
|
|
 treneren kunne ikke..
|
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
mange som hadde sagt at de skulle, kunne ikke den dagen fordi det kom for brått på.. DET KAN IKKE JEG NOE FOR!! Det er "litt" unødvendig å betale en trener masse pæng, når ingen kan den dagen.. SLUTT Å KALL DETTE MIN KLUBB; JEG BARE FORMIDLER FOR DE "GAMMLE" SOM HAR STARTET DETTE,IKKE ER SÅ *HIPP* PÅ FRIFLYT LIKSOM..! JEG ER BARE MEDLEM AV DENNE KLUBBEN!! Foresten, FURUDALEN var drit fett! Det SVÆÆÆRE bc hoppet! ca 10 meter til kulen! Treneren drar opp tidlig på onsdag for å bygge på big-jumpen.. å lage hopp inn til railsene å sånt.. btw, This is happening!
|
|
|
|
|