Det som har funket for meg er å teipe leggene. Klarer ikke forklare hvordan, men teip slik at framsiden/utsiden av leggmuskelen blir dratt mot skinnebeinet. Da blir det ikke så stort strekk i festet mellom muskelen og beinet. Funker hvis man gjør det riktig, men jeg er dårlig til å forklare.
har støvlene stramt rundt virsten ikke rundt leggen, da blir de myke pluss at de sitter godt.... men for meg når jeg får vondt funker ZON ganske så bra ass
Hadde store problemer med dette for noen år siden og fikk råd om å gå å prøve kinesologi. Etter å ha vært på tre behandlinger var alt borte og jeg har ikke hatt vondt siden! Hadde ikke veldig stor tro på at det skulle funke, men som sagt ble jeg kvitt smertene.Det eneste hun gjorde var å sjenke meg vann og sjekke puls!!!!!
...det er en salve som tar knekken på betennelsen. smøres inn på leggene, og funker bra for meg. man må jo spørre seg samma spørsmålet som på reklamen: hvorfor behandle hele kroppen?
Etter utallige tryn på hofta fikk jeg til slutt beinhinne betennelse. Gik til legen og ble henvist til fysioterapeut i 3 måneder. Der gikk jeg på ultralyd og varmebhandling 3 ganger i uken.