hvem fan brys seg om hva du lærte deg etter å fått twintip lizm. Siden du er så dum at du virkelig tror at du skal få seriøse svar på ADHD innlegget ditt, så skal du få et useriøst svar av meg også:
Lærte meg faktisk å sette på kokeplaten. Imorgen tror jeg muligens at jeg skal prøve å koke opp vann (men bare kanskje altså...)
bare stå på ski du, og drit i hva folk sier her.. tro meg, har vært igjennom det.. men bare stå på ski, vinner du en konkurranse en dag er du tydeligvis god nok
kansje tatt i litt vel i noen her da.. Problemet er at det er ikke noe spess me 180 safty osv på et hopp som du vidt letter fra. Dra det heller på store hopp så er vel de fleste enige om at det er en fin stigningskurve..
jeg fikk twintip til jul.. og så langt har jeg stikka 900 oh switch 5.. greier grebs i spinsa helt på til 7er.. stikker cork 3 og 5... og alle tenkelige grabs!!! respect =)
Jeg begynte med tvin-tip for tre år siden. Nå tar jeg 360. Det tok jeg også før skiene fikk tupp bak. Også tar jeg kanskje backflip hvis påskesolen har gjort bakken god og bløt, det gjorde jeg også før skiene fikk tupp bak. Før tok jeg railsene, det gjør jeg ikke nå. Progresjon? Nei. Tar jeg noen fete triks? Nei.Men jeg har det allikevel kjempegøy i bakken, det synes jeg du også skal ha, og slutte å tenke på hva andre synes, eller om du er god. Dra ut i bakken sammen med noen venner, lek dere, push hverandre, så kommer triksene etterhvert. (Hvis du ikke har motorikk som en elefant sånn som meg)
i fylla enkelte ganger i hvertfall. og hender seg at man må ned for telling på alle 4 etter noen hopp i skibakken også. Ut i snøen å dra på å ha det morsomt og prøv på alt. Egentlig kjedelig å høre på folk som skryter av triks.
Her stiller en engasjert og ivrig nybegynner et ærlig spørsmål, og så er det noen som bare må slenge dritt! Jeg synes du skal stå på! 360 har du med litt trening.
Og 180 kan være kjempe tøft det i enkelte sammenhenger.
Synes du er flink jeg, ikke hør på dem som sier noe annet. Øv deg, prøv nye ting. Respekt til de som er ivrige og intressert, og først og fremst hyggelige!!!