|
 FEster dere stavene?
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Litt dumt sprm. men fester dere stavene når dere kjører? Har vært ute og jibbet en del med stavene løse, fordi jeg er redd for å få de opp i magen e.l dersom jeg tryner. Men samtidig irriterer jeg meg grenseløst over å måtte gå opp igjen i landingen for å hente stavene mine hvis jeg har trynt. :S
|
|
|
 ja det gjør vi!
|
Veteran
|
Veteran
|
|
|
 .
|
Entusiast
|
Entusiast
Såklarrt fester vi stavene, du får ikke en stav i magen.Du skal jo lande med hendene atme deg ikke i deg.
|
|
|
 ja klart!
|
Entusiast
|
Entusiast
ekkelt å ikke ha hendene inni reima...
|
|
|
 Det...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
skal mye til å få stava i magen, og i så fall. får du de i magan, så er det nok en overkomlig smerte=)
|
|
|
 hmm
|
Medlem
|
Medlem
ingen som bruker sånn der wristcaps greier.. sikkert ingen som gjør det, men jeg liker det.. da slipper jeg og tenke på stavene i lufta.. de bare henger på der.. uten å fære alle veier..:P husker ikke hva det heter, men det er sånn uten remer, bare sånn plast sak som holder staven på hånda..
|
|
|
|
|
|
 hadde
|
Entusiast
|
Entusiast
slike staver jeg, og det suger! Null kontroll over stavene, og de er bare i veien når du tar forskjellige grabs.. likte ikke dem jeg
|
|
|
 stav
|
Fersking
|
Fersking
staven min bristet ribbeinet i hemsedal i helgen. Vondt det ass... men, er ikke noe mindre farlig å surre rundt i unnarennet. da setter man jo andre i fare også. Fest staven, hvis ikke lander jeg på deg, jibbzqueen :-)
|
|
|
 sæff
|
Medlem
|
Medlem
jør altid det.....hvertfall æ
|
|
|
 ja
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 Nope
|
Fersking
|
Fersking
Etter å ha fått meg en skikkelig på tygga slik at tunga nesten røk i to har jeg sluttet å bruke remmene. Stoler ikke på moderne "selvutløsere" heller.
|
|
|
 Nope
|
Fersking
|
Fersking
Etter å ha fått meg en skikkelig på tygga slik at tunga nesten røk i to har jeg sluttet å bruke remmene. Stoler ikke på moderne "selvutløsere" heller.
|
|
|
|
|
|
 Hell yeah!
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
De gangene... DEN GANGEN jeg tryna, og toppen på staven fikk inn en rett høyre, var det fordi JEG fortsatt holdt i staven, og hadde ikke noe med at den hang løst etter håndleddet mitt. Den greia på toppen av staven er ikke til pynt =o)
|
|
|
 ja, fest staven!
|
Entusiast
|
Entusiast
det skal sykt mye til for å få den i magen
|
|
|
 hmm
|
Fersking
|
Fersking
har aldri hørt om noen som har fått vondt pga staven når de har trynet på et hopp eller noe sånt, men jeg har en venn som skulle gjøre et eller annet når han kjørte på en kul eller noe sånt og fikk staven i leppa.Han fikk en diger rift, men hadde ikke noe særlig vondt, og en annen gang skulle han ta stavene mellom beina, men fikk staven i snøen og fikk den opp i skrittet så den bøyde seg :P
|
|
|
 Re: FEster dere stavene?
|
Entusiast
|
Entusiast
Du kan få tommelen ut av ledd om du kjører med. Og det suger jo litt. I tillegg er de upraktiske om du blir tatt i et skred. Jeg kjører uten. Hva du gjør får du finne ut selv, men hvis du tryner mye vil jeg kjørt uten.
|
|
|
 Kjør med staver
|
Fersking
|
Fersking
Bedre det! Slipper du å miste dem langt oppe i bakken, i heisen eller få dem begravd i løssnø.. Du må gjøre et eller anna rart no for å få staven i magen.. 
|
|
|
 sier
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
seg selv at du må ha hendene inni reima ^^klarer ikke uten
|
|
|
|
|
|
 hmm
|
Fersking
|
Fersking
Jeg tryna på en 360 og var et par tiendedels sekund unna å få den i magen. Lite hyggelig! Men jeg har de alltid festa. Greit å kunne slippe dem hvis man skal ta en grab.
|
|
|
 seff!
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
er u dum eller darealjibber! :P
|
|
|
 Altid festa
|
Medlem
|
Medlem
Kunne ikke falle meg inn å ikke kjøre med reimer på staven. Selv om jeg en gang hadde et lite hyggelig møte med toppen av staven. Kjørte i passe tett skog, og stavtuppen traff plutselig et tre og fikk en brå stopp som forplantet seg rett i haka på meg. Var som å bli slått ned! Men slikt går over like fort som det kommer!
|
|
|
 Leki staver
|
Fersking
|
Fersking
Leki har diverse staver med utløser som fungerer bra. Supersnasent til skogkjøring, smart ved skred, og jeg vil tro de løser ut om du er i ferd med å jibbe staven opp i magan også.
|
|
|
 Ja...
|
Medlem
|
Medlem
Fester nok stavene.. Forstår at du blir lei av å hente di hver gang du trynere...
|
|
|
 fester aldri
|
Entusiast
|
Entusiast
takler det ikke, blir helt mongo! å hvis man blir sinna så er det mye lettere kaste stava i et eller annet om du ikke har reim...
|
|
|
|
|
|
 Seff
|
Fersking
|
Fersking
Kan lett skje masse drit om du har staven festa men det kan skje masse drit om du ikke har det og :P står du på ski fort og hopper høyt vil du garantert få vondt et par ganger uansett, med eller uten staver hvis du vil ungå å få vondt så bør du heller ta av deg skia og finne akebrettet ;D Jeg har ALTID festa stroppene fikk staven smelt inn i brystkassa denne sessongen fløy rett på ryggen. var litt vondt men mest humor :P
|
|
|
 Jees
|
Fersking
|
Fersking
Fester de alltid jeg.. kan jo hende at du bare kommer til å tenke på noe annet å mister dem elrns da.. da må du jo GÅ opp å hente de igjenn.. :p
|
|
|
 alltåd på
|
Entusiast
|
Entusiast
jeg kjører alltid med remmene på, hva dere gjør får dere bestemme selv
|
|
|
 kjører med den ene
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
 ..
|
Medlem
|
Medlem
Personelig så kjører jeg med stavene festet, selv om det egentlig ikke er så lurt. I vinterferien skulle søskenbarnet mitt en 540, og da han landa løste skia ut og han lente seg til sia med staven. Da klarte staven å feste seg nedi snøen og det endte med at håndleddet hans ble knekt. Så egentlig er det lurest å kjøre uten å feste de.
|
|
|
|
|
|