Hvilke syke triks ble tatt i år?
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Hvilke syke triks ble festet til filmrull i år og vil komme på høstens filmer? tenker på slik som for eksempel tanners swhich 900 ifjor... på backcountry hopp helst, tenker ikke på feks tj schiller sw14 eller jon kengeru.... (selv om det også er groose)
|
|
|
 Re: Hvilke syke triks ble tatt i år?
|
Avhengig
|
Avhengig
Groose? Kjem ikkje på noko spesielt. Chris Collins tok trippel backflip ned ei klippe på ca. 18m og det vart sikkert gjort noko bra under K2 Back Nine. Var noko rykter (som eg ikkje trur på) om at Mike Wilson hadde tatt double cork over Leviathan på fyrste hit. Kan ikkje hugse å lest om noko liknande fjoråret på Pyramid og Chad's, men kan godt vere eg ikkje har fått det med meg... Er heller ikkje kome ut so mange trailerar endå. PBP, Theory 3 Media og TGR (teaser til teaser) er dei eg veit om: TGR: http://www.youtube.com/watch?v=cNt3VVtfu_E&search=big%20mountain%20skiPBP: http://poorboyz.com/video/watch.php?id=7Theory 3: http://videos.skipass.com/Teasers/photoplay.mov Og forresten, det var ein franskmann som tok 990 til rail: http://videos.skipass.com/990.mov
|
|
|
 Dobbel cork?
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Har du ikkje sett Teddybear Crisis? Siste trikset Mike Wilson tek over halfpipen. Sånn ca. cork 7 til cork 3.
|
|
|
 flat spin 810 til rail
|
Entusiast
|
Entusiast
The following and final day gave way to Mr. Vanular prepping out a booty gap to flat-down box on which he proceeded to drop flatspin 450 japans to 270 out on, followed only by a flatspin 810 disaster. Quite unprecendented. The feature would also see Quebecois JD Zicat spinning 810 / 270 out, and JF Houle doing a fine switch 630 to 270. The degrees spun does indeed get a bit dizzying. The crew then moved on to the hefty 4-corner gap jump, rivaling last years similar hit as a big and technical beast to take on. Several skiers threw down on the left take-off with inspiring tricks, but as the sunlight turned golden and the inrun was salted Mike Clarke, Colby West, and Vanular hit the right side transfer with ginormous tricks including rodeos, 7?s, 9ers, and very corked out 540?s. All hype aside, this ended the day and shoot on a very ill note. Really all-time. And it now very much feels like summer is upon us. - henta fra www.level1productions.com
|
|
|
 ....
|
Medlem
|
Medlem
Kangerooflippen tl Jon Olsoon var syyyk!!!
|
|
|
|
|
|
 ..
|
Medlem
|
Medlem
|
|
|
 Wilson...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
wilson hitta leviathan og tok double cork, og hitta et tre... slo ut 3 tenner og knakk kjeven
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Eg trur det framleis ikkje før eg ser det. Det var på ei tid då det visstnok var veldig dårlege forhold i området, og dessutan: Doublecork på fyrste hopp, og det var visstnok ingen som hadde prøvd det før han. Har du sett hoppet? Han har ikkje mykje hemningar, men det der har eg vanskar for å tru...
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
Entusiast
han er nok ikke første ska du se
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Har sett både Tee Time og Bolero Project, so eg er fullt klar over at Pierre Yves-Leblanc og andre hoppa på Leviathan vinteren 2000. Det eg meinte var at han visstnok var den fyrste som prøvde i år, den gongen då det vart hoppa på. Han var "guinea-pig" (kjem ikkje på det norske ordet no).
|
|
|
 Jon Olsson
|
Medlem
|
Medlem
Jon Olssons kengoroo flip, TJ Schillers switch 1440 mute, Andreas Håtveits switch 720 mute i pipen
|
|
|
|
|
|
 den der double cork greia,
|
Entusiast
|
Entusiast
heter ikke den wilson-flip ?
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Nei, trur ikkje det. Wilsonflipen er ein dobbel underflip eller noko liknande.
|
|
|
 Kangerooflippen
|
Medlem
|
Medlem
Kangerooflippen til Jon Olsson under JOI var jo litt nice da...:)
|
|
|
 ...
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Hva var k2 back nine??? og hørte rykter om at tanner hadde dratt tilbake til chads gap og landet en switch tusenogåtti.... dette brae kødd eller er det faktisk true??
|
|
|
 ....
|
Entusiast
|
Entusiast
sett han ta double cork før, men rettelse: på det siste hoppet over i pipen på parten til wilson så tok han wilson flip, dobbel underflip
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
K2 Back Nine Mini-Golf Invitational var ein konkurranse der nokre få inviterte køyrarar konkurrerte i backcountryen i Whistler. Det var ni ulike stader ("hol"), alt vart filma, og køyrarane sjølv dømte. Det vart kåra ein vinnar for kvart "hol" og ein samanlagtvinnar: Mike Douglas foran Marc-Andre Belliveau og Andy Mahre. http://www.k2minigolf.com/event_intro.asphttp://powdermag.com/features/news/k2-back9-onhttp://powdermag.com/features/news/k2-back9-day2http://powdermag.com/features/news/k2-back9-awards/ Blant skigleda var det ein del trist og: Ein av filmarane som var med, Teddy Knape, døydde under konkurransen, som følge av hjartesvikt, og Marc-Andre Belliveau knakk som du sikkert veit ryggen ikkje lenge etterpå. Om Tanner:http://www.newschoolers.com/ns3/web/forums/readthread.php?thread_id=208060& Var ikkje det mest seriøse innlegget... Stiller meg litt skeptisk, men det gjenstår å sjå.
|
|
|
|
|
|
 jo
|
Fersking
|
Fersking
så dt... men off: Guinea pig er marsvin:D :P hoho måtte bare si det! 
|
|
|
 schiller
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Guinea pig vert og brukt om forsøkskaniner, t.d. den som er den fyrste til å prøve eit hopp ingen andre har hoppa på tidlegare. Og er det ingen som har lest det fyrste innlegget til PimpMYSpin!? Der står det følgjande:"på backcountry hopp helst, tenker ikke på feks tj schiller sw14 eller jon kengeru...." So det hadde vore litt fint om folk hadde slutta å nevne dei to...
|
|
|
 eh
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
syns ikke rodeo 5, eller eller mctwist to rail er så fett jeg hvertfall ikke sånn candid style. Det er fetere å se nose/tail press og urbane kinks. Eller kansje litt av bagge deler uten å overdrive..
|
|
|
 hmm, noen
|
Entusiast
|
Entusiast
- Dub Cork i treet av Mike Wilson- Sw 7 Mute Andreas Haatveit x games- Dub Cork 9 i quarter pipe, mike wilson men landa på ryggen- Rage Films har masse SYKT å vise fram, frontflip og mye annet over den største double channel gappet noensinne...- Masse andre hits som skal være syke av Rage- sw 1440 tj, us open- Kangaroo flip japan, jon olsson- sw natty 90 to unnaty 270, Pep Fujas Og sist men ikke minst hører jeg RYKTER om at Tanner Hall dro tilbake till Chads og dro en clean sw 1080, men tviler sterkt da...
|
|
|
 wilson flipen
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
er ikke det rodeo mute??? mener han tar det i focused også...
|
|
|
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Kvifor kalla rodeo mute noko anna enn rodeo mute? Som sagt tidlegare i tråden, so er Wilsonflip dobbel underflip.
|
|
|
 til _TT_
|
Entusiast
|
Entusiast
guinea-pig er det engelske ordet for marsvin. er det ikke litt rart å kalle en skikjører for et marsvin da?
|
|
|
 to sterke tendenser:
|
Entusiast
|
Entusiast
- større mer krevende kombinasjoner på trick fronten, der wilson med sin wilsonflip (etter min mening en underflip 5 til misty 5) dro igang noe og vi kommer nok til å se en videre utvikling her, med store konkurranser som hovedarena. - en like så viktig trend er mer krevende grab's. Tanner satte også igang noe da han begynte å bruke cruton, og Colby med sin double nose grab har jo også satt sine spor. Jacob wester sin dobbelgrab og fler følger etter, som f.eks. Martin Misof som krydrer sw7'en sin med en inside safety-tail kombinasjon. (link: http://media.newschoolers.com/uploads/site/news/11489240018839/kaunertal6.jpg) Alt dette er bra, så lenge det ser fint ut. Må ikke bli teknisk kun for det tekniske sin del. Derfor er utrolig bra at flere av de store konkurransene og sessions som arrangeres rundt omkring vektlegger stil i større og større grad. Et eksempel internasjonalt er det flott å se JOI der utøverne kjørte stilhopp.. der det er en leken jam med f.eks 80-talls inspirerte triks.. nasjonalt går sweet rumble foran som et godt eksempel... konkurranser er ofte pådrivere for utvikling, og da er det veldig viktig at de rette tingene blir vektlagt. Dårlig gjennomført dømming ødelegger mye, bla. for arrangører som skimania, men også for utøverne.
|
|
|
|
Avhengig
|
Avhengig
Simn: Eg kaller ikkje Wilson for eit marsvin, noko du hadde visst om du hadde lest innlegget eg posta ikkje lenge etter at BeKå sa at guinea pig = marsvin. (Rett etter innlegget der du nevnte switch 1440en til TJ, trass i at trådstartar spesifiserte at det ikkje var det han tenkte på.) Ord har ofte meir enn ei tyding, guinea pig vert og brukt om forsøkskaninar (i mangel av betre oversetjing). Derav kjem og verbet "to guinea" (eit hopp), som er å prøve eit hopp for fyrste gong.
|
|
|
 candide
|
Fersking
|
Fersking
candide sto vel som alltid for noe av d villeste som ble gjort i år, med noen vanvittig luftige cork 5/flair greier i hans qp i la cluzas... video her: http://videos.skipass.com/quarterCandide/Candide_HQ.mov
|
|
|
 Candide
|
Medlem
|
Medlem
Må si meg enig med gauteh at Candide har stått for mye sykt i år. Her er Candide på den samme quarter'n som over, men du får se at han trynet et par ganger og:b http://www.newschoolers.com/ns3/web/content/videos.php?vid=28766&
|
|
|
|
|
|
 oi _TT_
|
Entusiast
|
Entusiast
leste ikke skikkelig igjennom, sorry:)
|
|
|
 tralala
|
Medlem
|
Medlem
vet dette er litt sent men.. ingen som har nevnt josh bibby sin cork 7 screamin seamen på JOI
|
|
|
 ...
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
|
|
|
|