med de to siste. Snømengder varierer fra år til år, forskjellen har vel kanskje bare vært unaturlig stor fra i år til i fjor. Det er ingen tvil om at klimaendringene påvirker snømengdene, men vi må kanskje drøye litt med å rope høyt om at snøen og vinteren og Stryn forsvinner. Snømengdene varierer, og det er jo ikke noe annet å gjøre enn å gjøre det beste ut av det. Vi som ski- og brettkjørere må bidra med cash og godvilje selv om de store snømengdene kanskje glimrer med sitt fravær et år, så lever nok Stryn videre lenger enn vi våger å tro.
Jeg koste meg iallefall like mye på Stryn (og Folven) i år som i fjor, selv om det var stor forskjell mtp snømengder.
MEN, det hadde kanskje vært en ide å investert i snøkanoner som hadde surret og gått tidlig og sent på vinteren? Jeg betaler gjerne en femtilapp mer om dagen for å oppleve supre snøforhold mist på sommeren...
Som fr@tho sier; slapp av, Stryn forsvinner nok ikke. Patt litt på ei vannpipe, og gled dere til neste sommer, da tenker jeg nok det blir en kjempesesong:)