Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Andrea Håtveit
#69123 12/11/2006 11:29 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Hva er det med han å bare ta switch 10 tail hele tiden ?

Noen andre som reagerer på det?

Hmm
Lf.elStaD^ #69124 12/11/2006 11:44 PM
Lol Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Orker ikke enda en runde med diss av norges BESTE jibber! Det vil jeg gjerne ha meg frabedt..

Hvis du refererer til den siste konkurransen han var med på burde du kanskje lese artikkelen enda en gang..?!

Andreas spurte dommerne hvilket triks det var mest poeng for siden han vurderte tre forskjellige. Dermed plukket han det trikset dommerne likte best.. See?!

jeg Disser ikke Andreas..
Lf.elStaD^ #69125 13/11/2006 12:05 AM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Men Andreas tar jo nesten bare switch 10 tail i nestn alle filmene jeg har sett. bl.a i breckenridge filmen på skifilm.noUs open big air. Mange andre også.Jeg sier ikke at håtveit er dårlig på ski. Han er d helt motsatte. men det kan bli litt kjedelig i lengden for de som ser på at han bare nesten bare tar sw 10 tail...I mind the gap drar han jo på med stor variasjon i triksene.Og det er bra:D ...

Re: Andrea Håtveit
Lf.elStaD^ #69126 13/11/2006 2:03 AM
Avhengig
Avhengig

Switch 10 er det fremste konkurransetrikset i dag, noko som er grunnen til at det vert so mykje gjort. vert gjort mykje switch 10 i dagens konkurransar, fordi ein får mykje poeng for det. Til dømes: Både i Winterjam no i Stockholm og i X-games sist vinter var dei tre øvste plassane switch 10.

At Håtveit tek med tailgrab er sikkert berre det at han har roen på det, so han kan konsekvent gjere det bra, noko som er viktig i konkurransar der ein ikkje har so mange forsøk.

I filmar kan ein -- og må ein -- ha ein stor variasjon av triks, men i konkurransar er det viktig å ha (minst) eitt triks med høg vanskegrad og som gjev god utteljing hjå dommarane, som ein er heilt trygg på. Same som Tanner Hall for ein del år sidan, som vann det meste av konkurransar eit år med switch rodeo 720 tail.