Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Val Thorens + Park..
#68041 09/12/2006 5:53 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Noen som har vært i Val Thorens før? Og som har no kjennskap til om det pleier å være no form for park der? Eventuelt innhold i parken...

Skralt..
#Bodytwist# #68042 11/12/2006 11:08 AM
Fersking
Fersking

Det skal innrømmes at det er et par (tre for å være nøyaktig) år siden jeg var der, og jeg skal ikke gå 100 prosent god for nabodalene, men med utgangspunkt i ValThorens var det ikke mye park å skrive hjem om. Det var (så vidt en sliten hukommelse erindrer) en skral pipe og noen rails, samt noen hopp som lå litt lite gjennomtenkt til. MEN: Val Thorens er et så stort område, og har så latterlig mye bra kjøring å by på, at savnet av parken meldte seg ikke i det hele tatt:-) Og på den tiden jeg var der var det for meg KUN park som gjaldt. Så uansett om de har fått en park eller ikke, et fint sted å stå på ski er det...

Var der ifjor...
#Bodytwist# #68043 25/12/2006 7:19 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hadde en park der da, hadde et stort bigjump, + en linje med 4 eller fire hopp etter hverandre, dette var egentlig flere hopp pr kant, du kunne velge litt vinkel og avstand til landingen. Moro å kjøre tett etterhverandre og sånn... nedenfor var det en ok corner og så en pipe. Pipen var vel ok, ikke superstor og ikke superprepa da jeg var der. Nederst var det litt railer men ikke supermange (husker ikke railsa helt for jeg railer ikke...). Parken var vel helt ok, men du drar ikke dit PÅ GRUNN av den, men den er der og det er digg når du er kin på litt hopping uten at du må grave eller noe. Skal være noen parker i et eller fler av naboene meribel og courchevel, men de har jeg ikke testa, sorry...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå