www.newschoolers.com, www.powdermag.com eller www.skifilm.no kansje siterer noe.. Men X-Games tror jeg har egen hjemmeside, men har ikke linken i hue akkurat nå, men JustFuckingGoogleIt!
ut av din liste har jeg en knapp på gagnier, men tror at loic collomb batton, jd zikat og jf houle slår an i år jeg... hvis de blir invitert til slopestyle da, ikke bare pipe.
Heimesida til X-games er nok http://www.expn.com/, og det finn stad 25-28. januar. Det vert i USA vist direkte på ESPN og litt på ABC. I tillegg hender det Eurosport viser litt, men ikkje samtidig som det pågår. Kan vere det kjem i februar eller noko slikt.
Ja, ikke mange ukene igjen til det smeller for fullt i Buttermilk og X-Games er igang igjen. De begynner så smptt å stenge av områdene de skal benytte seg av, og pipen ser bra ut iår! Bor 10 minutter unna anlegget så det blir nok til at man får sprade ned og se hvordan det går med de norske deltagerne. ESPN er jo de som arrangerer så det er bare gå inn på hjemmesiden dems. De har vel 2 år igjen av kontrakten med Aspen om å arrangere X-Games, og har hørt rykter om at det er siste gang X-Games blir arrangert, hvertfall her i Aspen. Men alt kan jo skje. Håper dere får med dere noen klipp fra konkurransene hvertfall på tv.