Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Jenter i oparken
#66536 13/02/2007 1:23 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Nå bare si meg drit lei jenter som står å glaner og setter seg til i parken. Fullt oppstaset i fisefine boblejakker. Dere passer kun til å lage hamburgere og pomesfrites i den lokale alpinkiosken.

Takk

HHAHAHA
morradai #66537 13/02/2007 1:52 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

...helt enig Finstad! Samme gjelder gutter. Det er liksom sånn "Oi han/henne ser god ut!", og så kommer de på bigjumpet og suger BALLE!

Det er innsiden som teller folkens. Og sånn vil det alltid være!

Litt enig
morradai #66538 13/02/2007 3:21 PM
Fersking
Fersking

Er litt enig må jeg si, men samtidig bør folk kle seg som de vil... hvis man selv bryr seg om hvordan folk går kledd, er man ikke bedre selv.

..
morradai #66539 13/02/2007 7:57 PM
Olo Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra

enig der.. men ekke stor fan a de værste sosse gutta eller bærtene som kommer med kejo jakke å sånt i skibakken.. å når de i tillegg tror de er konge a parken så blire litt feil!

JA!
morradai #66540 13/02/2007 8:28 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

NÅR det gjelder den saken der!

NORGE henger så laangt etter når det gjelder det der...

nå vokser twintip folket som aldri før, og jeg mener det er på tide at det skal komme parker hvor det er "ticket to ride"..

for jeg, og sikkert MANGE andre er DRITT lei dansker,svensker og generelt freaks som kjører rundt i parken bare for å bruke det som en "transportløype" ned til heisen. Dette fører til at parken blir så oppkjørt og jævlig. nå snakker jeg spess om trysil, og jeg synes at de burde skaffe seg et slags pass som koster 200 for en sesong ellerno, som også hjelper til med å shape parken hver dag, og kanskje kjøpe flere elementer...

takk

helt enig snurrebazzen...
morradai #66541 13/02/2007 9:12 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

møkk lei av retards som ikke har noe i parken å gjøre... greit for meg at folk skal hopp, men da må de følge de logiske reglene... F.eks ikke stå bak kuler på hopp osv... Det mest tragiske er voksne folk med små barn som absolutt skal dra med seg hele familien gjennom parken...

hmmm
morradai #66542 13/02/2007 10:37 PM
Entusiast
Entusiast

må si jeg likte forslaget til snurrebazzen!!

så f.eks. ....
morradai #66543 14/02/2007 7:14 PM
Medlem
Medlem

Så, hvis jeg er skadet og derfor ikke kan ta de helt store hoppene, men likevel liker å se på de andre som hopper...

da er det bare klærne det står på, eller? Jeg kan ikke ha dyre, kule klær?

Hjelper det om jeg er drittgod på brett? Eller må jeg ha andre klær for når jeg står ski?

En ting til, ettersom jeg var så godt i gang
morradai #66544 15/02/2007 4:16 PM
Medlem
Medlem

Når det så gjelder "dokkene" som staser seg opp for guttene, og absolutt ikke har andre ambisjoner med skikjøringen enn å komme seg opp med heisen og sitte i parken og se pene ut før de tråkker seg sidelengs ned til afterskien, så er jo det et fenomen man kan se ellers i samfunnet også, og ikke noe som bør assosieres verken med jenter på ski, fine boblejakker eller mennesker som sitter i parken. Det er trist nok i seg selv at så mange ikke har noen identitet utover utseendet sitt, og desverre blir det nok bare mer og mer av det fremover om ikke noe drastisk skjer. (Tenk på hva dere faktisk bidrar til neste gang dere objektifiserer det motsatte kjønn wink

For det er jo faktisk en god del jenter som liker å stå ski, og vil bli bedre. Hvor skal jentene begynne, da? Mener dere at man bare skal sette utfor på shvære hopp og anaconda-rail hvis man aldri har prøvd før? Er ikke akkurat mange skisteder som er særlig nybegynnervennlige, parkmessig sett, og det er ihvertfall ikke særlig kult å prøve når den harde kjernen av kvasikule tenåringsgutter med hue og ræva full av k rediibiliteet står på toppen og synser, nei, da blir man gjerne stående og glane enda litt lenger (selvfølgelig ikke "i veien"), og håpe på at de kanskje er ferdige for dagen snart så man kan få parken for seg selv, og kan prøve og feile og tryne og kanskje lære noe, uavhengig av kjønn, kunnskapsnivå og klær.

Det er alltid noen som mener noe, uansett hvilke klær man har, og uansett hva man kan og ikke. Fenomenet "fisefine boblejakker" har jo vært diskutert opp og ned her inne før; jeg vil bare si at klyser, drittsekker og bitcher finnes i alle typer jakker, det samme med bra folk.

(Det er forresten ikke så vanskelig å takle den hovne holdningen til visse cred-klyser, ettersom vi får dyp tilfredstillelse av å kjøre forbi dere i bakken etterpå.)

:)
morradai #66545 22/02/2007 12:00 PM
Fersking
Fersking

Akkurat som æ skulle ha skreve det sjøl, hoppla!Totalt enig i din tankegang...

Yeah.
morradai #66546 22/02/2007 5:12 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Små barn som står på hoppkulen, og helst foran hoppet, for å beskue den nypreparerte parken og guide resten av den danske familien sin på tvers over løypa og over til dem selv, er plagsomt.De starter ferden fra den ene kanten av løypa, og kommer seg som regel velberget over til den moderat dansk-dominerte hoppkulen hvor barna allerede har satt opp stoler og er i camping modus. Dette er ferie tenker de.Tenk, den kulen de nyter norsk brunost for første gang på, er kanskje høyere enn noen annen fjelltopp de danskene har vært på hjemme i flate Danmark.

Men noen hundre meter over, står en gjeng eller 5 med folk av den nye skolen, og venter irritert på at flokken skal trekke bort fra løypa, og inn i skogen hvor de holder hjemme!Men neida! Som oftest må noen ta den tunge veien helt ned til samlingen for å kjefte litt og fortelle, i beste jibbestil, at de får se til helvete å ha seg unna løypa!Tilbake får du da noen danske gloser du aldri trodde fantes, men som den jibberen du er ignorerer du det bare, og kjører ned for å ta heisen opp igjen og dagen er reddet, for denne gang.

Ticket to ride - JATAKK!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå