Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
forhold i Nord-Norge??
#62879 17/12/2007 8:59 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei

Rimelige dårlige skiforhold for øyeblikket i nordnorge..noen som vil anbefale noen plasser i nordnorge?Noen som har testet Målselv??

meget sugen på å teste ny skia:):)

Elendig
Almersen #62880 17/12/2007 10:13 PM
Fersking
Fersking

Du er nok en uke for sent ute til å teste Målselv i alle fall.Forrige søndag var det prima forhold i bakkene der inne. Nå er det regn og fanskap fra kysten og helt inn til Altevatn!

Var en tur (til fots :-() på fjellet i går. Når man forsøkte å gå på snøen, tråkket man rett igjennom og opp sprutet det vann og sørpe.

Helt håpløst. Kan jo bli alvorlig deprimert av mindre...

Re: forhold i Nord-Norge??
Almersen #62881 17/12/2007 10:16 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

åkey, typisk min flaks..hadde tenkt mæ en tur til helga..

men var d bra der? hopp? rails?

Greit nok
Almersen #62882 17/12/2007 11:25 PM
Fersking
Fersking

Det var satt opp endel rails av forskjellig type. Ikke veldig spektakulært, men utfordrende nok på denne tia av året. Går uansett Kroken i tromsø en høy gang i forhold til hva dem har klart å få til på railsfronten.

Hoppet var imidlertid puslete greier. Omtrent umulig å få tilfart. Etter min mening er hoppet lagt på en ugunstig plass, men jeg klarte ikke helt å se hvor de eventuelt skulle lagt det for å få det bedre. Får håpe folka i anlegget pønsker ut noe når det blir mere snø.

Ser forøvrig at det er lagt ut noen små jibbesnutter på youtube fra anlegget :-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå