Friflyt forum

Hvilken ski film kommer til og slå ann i år a??

Jeg selv holder med Push Film -> Not Another Ski Movie!!!!!!!

Matchstick Productions" nye "YearBook".. Den er nok høyt oppe på listen!

tror x(Ten) fra pbp blir bra.. ti skiårs historie.. gleder meg

tror TGR"s "Soul Purpose" tar kaka i år....

Kong vinter?

den stoooore nye filmen i år ja. Kong vinter ruler.. eeh noen som har sett den? har bare sett teaseren og den var vel ikke akkurat drit kul...

Har du sett filmen..??

Jeg mener Kong Vinter??

Men antar at det er mye telemark, og det kryr jo ikke akkurat av telemarkfilmer i år.

The Lost Season

Jeg så traileren på bigtrix.com..Var litt av hvert der, så kul ut selvom traileren ikke var allverdens..

De gode gamle traverne lager best filmer!- Ten (X) er en råbra film, Wski106 ser grisefet ut, yearbook litt av alt, NASM er push sin desidert beste så langt og får også VELDIG bra respons i USA og Canada.- Har også tro på High Five, traileren ser utrolig bra ut, og det er nok året nr. 1 film når det gjelder urban, men også bra bc-kjøring... Utrolig bra det dukker opp så mange nye filmer, også de norske!

det er jo de store selskapene som lager feteste filmer.. pushfilms, msp, pbp (helly hansen smile

Men, de norske kommer seg de. Er jo ofte snakk om penger vettu!

Hvor får man kjøpt "yearbook"???

Vet du når unparalleled 4 kommer?

Helt klart årets film!!!!!!!!!!!! der tar nemlig min kjære bror Andreas Håtveit(som forøvrig jeg er manager for) backflip! Han er god han!

UP4 har premiere i Squaw Valley 8.oktober.

Tror nok YearBook kommer til å ta kaka. Matchsticklager så å si alltid bra filmer. Har forøvrig sett et utkast til Kong Vinter, og det så dritbra ut. Abslolutt verdt å få med seg. Men den stiller ikke helt i samme liga som YearBook med tanke på budsjetter osv.

... fra TGP, som laget "Core" siste år og "Bliss" året innen kommer ut med "Incoqnito" i år. Blir vist nokk en visning av Incoqnito i Oslo i høst.

Derutover er jo nok både "Yearbook" fra MSP og "Soul Purpose" fra TGR som vanligt veldig bra.

En litt ukjennt film med høyt niveau er Team13s "Impulse/Response" som formentlig også blir vist engang i høst i Oslo. Denne filmen har litt skandinaviske innslag med bl.a. Per Huss og derutover amerikanske storfjellskjørere som Ian Macintosh, Ryan Oakden og liknende. Samt eneste filmen som inneholder Jamie Pierres basedropp-uten-skjerm-dropp til hard landing i Engelberg i vinter.

Både Free Radicals "Serious" og Swedish Posse "Live a Little" kommer jo også. Free Radicals har jo premiere på fredagen i Göteborg, så etterhvert kommer det nokk en anmeldelse av den her også.

Det verste er at jeg ikke helt skjønner om det faktisk er Jon Håtveit som har skrevet det innlegget lenger opp, eller om det er kødd...

Independence fra skifilm.no kommer som det desidert beste rene norske jibbefiomen i år!

© Friflyt forum