Friflyt forum
Av: darealjibber... Salomon Superpark 06/07 - 05/09/2006 3:53 PM

Prøvde disse skiene i vinter og syntes de var mading smud... noen som vet om de har begynt å selge dem eller jeg kan finne dem på nettet er sted? De er ikke de feteste poser skiene for de ser ikke så mading ut men de var gode lissom, skal ha de

link, bitches?

Av: Smjea for you: - 05/09/2006 4:24 PM

meatspin.com

Hva ønsker du å oppnå med å skrive ord som "mading"? Hvorfor spør du om hjelp på en slik uhøfflig måte at du skriver "link, bitches?" Hva er egentlig problemet ditt? Alle vet at det var du som en gang i tiden var darealjibber og for å si det på en mild måte, så er du vel ikke den mest respekterte og ønskede her inne. rart at du i det hele tatt tør å gå inn her.

Hva ønsker du å oppnå med å skrive ord som "mading"? Hvorfor spør du om hjelp på en slik uhøfflig måte at du skriver "link, bitches?" Hva er egentlig problemet ditt? Alle vet at det var du som en gang i tiden var darealjibber og for å si det på en mild måte, så er du vel ikke den mest respekterte og ønskede her inne. rart at du i det hele tatt tør å gå inn her.

Av: Adrenaline Hva - 05/09/2006 4:49 PM

har skjedd med god gammeldags rettskriving. Skjønner jo ikke halvparten av hva dere "jibbekidsa" skriver. Tror jeg begynner å bli gammel..... sukk. Hvor tar det norske språk veien? Blir det tilslutt til enslags engelsk.

Av: darealjibber... (LOL) - 05/09/2006 10:07 PM

HAHA, hvorfor ikke bare ignorere alt annet å gi svar på det jeg spurte om...

friflyt.no er faen blitt det DØVESTE forumet på web ass, her blir en dude jævla provosert bare fordi jeg skriver "bitches" liksom. ooooooo fy faen så provoserende!!! Du høres jo ut som en 87 år gammel bestemor fra helvete som kjefter på barnebarnet sitt fordi han lot vinduet stå på trekk... Gå et annet sted og grin da vel...

Klovn fra umøblert hjem? jaha... hjemmet mitt er blant de mer møblerte og hadde du kjent meg fra reality tror jeg ikke akkurat du hadde synes jeg var så jævla klovn, har faen over fem i snitt på skolen, er den nerden ass heheh .... men gidder ikke å pretende at norsklæreren min ska sitte å rette de innleggene jeg sitter å powser meg med på friflyt lixom...

Nå lar jeg alle dere midtlivskriserammede dvaske gubbene være i fred og trekker meg tilbake i mitt lune, møblerte hjem... :;)

(og btw, du som kom med den meatspin linken du bør faen anskaffe deg en plass på psykiatrisk lukket avdeling snart:P)

ha en fin høst alle sammen:)

Av: se- FINNES - 06/09/2006 6:30 PM

i enkelte "core"butikker fra ca mnd.skifte sept/okt, kommer ikke mange eksemplarer!!

Av: scotty faaaen.... - 06/09/2006 9:20 PM

hehe, dude...den linken var ikke noe morro en gang...må være mindre nysgjerrig, ikke bra. ikke mer transeporr på forum.

Av: Norsk Honning AAAAAAAAAAAAAAAAAH! - 06/09/2006 9:29 PM

MY EYES!!!

Av: wlm hahahah - 06/09/2006 9:36 PM

va i helvette var gærnt med innlegget hans da?? dere er så jævla lamm helt urtolig jo... omfg.... pimp my spin bare pimpern litt skjønner dere..

© Friflyt forum